Kokice sem pa tja pa take fore

Nikoli še nisem opravljala dela, ki bi tako hitro minilo, kot zdaj ko čistim po kinodvoranah. Letam sem in tja in kar naenkrat je konec dela. Supersko res. In všeč mi je ves ta filing, prav dober občutek imam vsakič, ko vstopim noter in zagledam filmske plakate in zadiham vonj po kokicah. Se mi zdi fajn, ko vidim, kako vse skupaj deluje, in kul, ko slišim odzive na različne filme. Tukaj res doživiš vse in svašta. Na žalost to velja tudi za kinodovrane po predstavah. Če kdaj kdo obupava, kako smo ljudje onesnažili svet, kako je cel svet eno veliko smetišče, in kako ne bomo mogli tega nikoli popraviti, bi mu v sekundi povedala, da ima prav. Če še kinodvorane po predstavah izgledajo kot svinjaki, kako naj bo potem sploh upanje za svet. Dejstvo je, ljudje smo pujsi. Ne, popravek, ljudje smo hujši kot pujsi. Ker to kar sem jaz v tem mesecu videla, tega se ne da opisati z besedami, to moraš videti, da padeš v pravi šok. Sem zadnjič razmišljala, da bi lahko naredilo lestvico najbolj umazanih obiskovalcev kino predstav. Na prvem mestu so obiskovalci risank, torej večinoma otroci. Ko vidim, da moram it pucat po risanki, točno vem, kaj me čaka. Kokice vsepovsod. In ko rečem vsepovsod, mislim vsepovsod, ni ga placa, kjer jih ni. Pa dobro, otroke recimo razumem. Ampak tako kot je rekla moja sodelavka, ti otroci imajo starše. Kak zgled dajejo starši svojim otrokom, ko kar tam pri sedežih pustijo pijače in karton od kokic. Kaj si mislijo otroci, ko vidijo, da so starši kar na sedežih pustili otroške sedeže. Da je vse skupaj sprejemljivo. In takšni otroci bodo odrasli v mladostnike, ki ne bodo nikoli, nikoli pospravili za sabo, ti pa so povečini obiskovalci drugih najbolh umazanih predstav-komedij. A pri komedijah je seveda drug catch. Obiskovalci le-teh so dovolj stari, da si prej v trgovini nakupijo potrebne stvari za piknik med predstavo. Kaj vse sem že našla not – od radlerjev, omakic zatlačenih v tisto posodico za pijačo, bombone, sendviče, čokolade, olupki pistacij, vse vrste sadja. Zadne čase je postalo tudi moderno, da ga pridejo mladi pit v kino. Ne dojamem tega sploh, ampak ok. Zadnjič je vonj po vinu tako butnil v mene, da sem mislila, da bom omedlela, ker tega pač nisem pričakovala. Ampak smeti, ki jih pustijo obiskovalci komedij, to je neverjetno. Pa dopuščam možnost, da ti kdaj kej pade, tudi meni sigurno, ampak da narediš iz cele vrste smetišče, to pa je namerno. Kako te ni sram, ko se prižgejo luči? Enkrat bi jih morali pustiti na svojih sedežih, po tem ko se prižgejo luči, še kakšno uro, samo zato da bi dojeli in začutili smeti in smrad okoli sebe. Ker tako pa kot smrdijo kokice polite s kokakolo, tako smrdi pa samo še ena stvar-polita načo omaka. Samo da se spomnim tega vonja, mi rata slabo. Pujsi ste, resno. In potem pride na vrsto kakšen bolj resen film in jaz si kar oddahnem. Marčeve ide ftw. Tam nikoli ni smetišča. Tam so kulturni ljudje, ki pospravijo za sabo. Saj so kdaj kakšne kokice, ampak vse je v mejah normale. Ko je na vrsti takšen film, sem vesela in nasmejana. Kot da sem zadela na loteriji. In če zdaj seštejem vse skupaj, bi z lahkoto ugotovila, da bolj kot gre za razgledane in izobražene ljudi, ki gledajo filme, ki so na malo višjem nivoju, manj je smeti v kinodvorani, preprosto. Ne da bi žalila kogarkoli, ampak zdaj sem dobila še eno potrditev, zakaj ne maram butastih komedij tipa Angleška pita. Zdaj me bojo takšni filmi asociirali še na umazane ljudi v umazanih kinodvoranah in če sem kdaj dobila kakšen preblisk, da bi pa mogoče mogla dat kdaj priložnost Adamu Sandlerju, temu zdaj sledi odločen ne. Nikoli. Never. Smrdiš.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Kokice sem pa tja pa take fore

  1. Tina says:

    Odličen zapis, ful sm se nasmejala🙂
    je pa žalostno, kakšni pujsi s(m)o ljudje … bom na to, da mora nekdo za menoj čistiti, pomislila naslednjič, ko zapustim kinodvorano🙂

Leave a Reply

