Moja nova foto mašina

Za božička sta mi Daša pa Nina prnesle eno super duper foto mašinco. Zeiss Nettar Ikonta se ji reče, na netu sm izbrskala, da so jih delali okoli leta 50, torej gre za najstarejši foto v moji kolekciji. Res simpatična mašinca, objektiv je celo na harmoniko, vse skupaj pa težko ko svinec. Še dobro, da sem imela doma na zalogi 120 film, da sem za novo leto v Trstu naredila par fotk. Ven so prišli najlepše slikce ever, prisežem. Sicer so skenirane zelo boge, sem mislila, da imam doma skener za 120 pa sem se uštela, zato so slikice polovičke, ker sem kot pravi mgajver skenirala s tistim za 35mm. Treba se je znajdit!

This entry was posted in Lomo pics. Bookmark the permalink.

One Response to Moja nova foto mašina

  1. Daša pravi:

    uuuaaauu :O !

Oddajte komentar

