Top 5

Ko začneš nekje delat, res hitro vzgojiš kakšno poklicno deformacijo. Zdaj recimo ne morem več v kino, ne da bi na koncu za sabo pospravila. Še več, včasih si sploh ne kupim več kokic, ker vem, da mi bo mogoče kakšna padla na tla, pa se bom potem zaradi tega slabo počutla. Jp, trapasto. Potem pa so tukaj še različne delovne navade, ki jih razviješ v sklopu svojega dela. Poleg njih pa še razne druge smešnice. Zadnjič sem recimo opazila, da veliko raje delam, če se po koncu filma ob creditsih vrti res dobra muzka. In če oskarji podeljujejo nagrade za najboljšo glasbo v pesmih, pa če obstajajo razne lestvice najboljših filmskih soundtrackov, sem jaz uvedla top5 pesmi iz creditsov. Halo, treba jim je posvetit malo pozornosti, ljudje ponavadi niti ne opazijo, da je na koncu kakšna pesem. Sej včasih je na koncu tudi kaj trapastega, tako da jim ne zamerim. Kronika se je na primer ful creepy končala, nek veter in neki čudni zvokci so bili, dokler jih ni kar naenkrat presekalo z nekim bliskom. Vsakič znova sem se psihično pripravla na končni zvok, prav vedela sem vedno, da prihaja, pa me je vedno prestrašil, damn. Tudi To je vojna se konča z nekim brezveznim žaganjem. Ni čudno, da ljudje kar zletijo iz dvorane. Torej, mojih top pet. Peto mesto zasedajo Kill Kenny s priredbo dandjevskih rožic iz filma Kruha in iger. Tako kul pesem, da sem še sodelavca, ki drugače posluša narodnjake, navdušla. Hvala za vseeee, dobro nam gre, nikoli boljeeee. Na četrto mesto postavljam konec Safe house. Jay-z+Kanye West – No church in the wild. Kul hiphop, tak napumpa te. Pa nisem neka fenica, ampak tale pesem mi je pa legendarna. Na tretje mesto postavljam havajsko pesem Hi’ilawe Ernieja Tavaresa iz the Descendats, seveda. Prav spomne me na Havaje in tak dober občutek dobim. Nimam pojma, o čem poje, ampak vsakič znova si prav zaželim it na Havaje. Potem je tukaj drugouvrščena pesem. Ta je hecna zgodbica. Ves čas sem bila prepričala, da tole končno iz We bought a zoo morejo pa sto posto Nada Surf pet. Kako sem se zmotila. Včeraj se doma spomnim in poguglam. Kakšno presenečenje. Jonsi! Od vseh ljudi prav on … Gathering stries je naslov. In tako smo prišli do prvega mesta. Zna bit kdo rahlo presenečen nad mojim izborom, ampak pesem mi je preprosto tako lepa, da ob vsakem poslušanju dobim mravljince. Hunger Games. Kdo že bral, je kdo že gledal? Jaz sem oboje, mi je kar všeč. Zdaj moram seveda prečekirat še Battle Royale, da vidim, če je res kopija. No, pesem je pa Safe and Sound Taylor Swift. Jp, Taylor. Saj vem, ni ravno moja scena, ampak pesem je res tako primerna za konec. Tako žalostna pa lepa hkrati. Že druga pesem Taylor Swift v mojem življenju, ki mi je všeč, ojej.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Top 5

  1. dasadjuric says:

    ojej, js mam pa neko fascinacijo s pesmimi od sugababes ojej🙂

Leave a Reply

