Rock im Park 2012

Še enkrat več sem si za rojstni dan podarila festival. Kaj pa čemo, če nimamo službe, vsaj uživajmo. Bilo je še več ljudi, bilo je še boljše vzdušje, bilo je še več metala. Najbolj sem bila prijetno presenečena nad Skrillexom in Linkin park, ker drugače nisem nek veliki fen. Sploh na Skrillexu se je razmetavalo kot zmešano, ne glede na to, kakšno glasbo imaš drugače najraje. Res, naredi noro dober žur in ja, če se slučajno znajde kdaj v Sloveniji ga grem sigurno poslušat. Vesela sem bila, da sem slišala the Maccabees, malo žalostna, ker mi je žal, da aprila nisem šla na njihov koncert na Dunaj. Njihova glasba pač malo bolj paše v dvorano. The Ting Tings sta razturala, pri Keane sem se spomnila, zakaj mi nikoli niso kaj pretirano prirastli k srcu. Pete Doherty ni mogel iz svoje zasvojene kože, Maximo park so v živo super, duper dobri! Na Metallico se ne spoznam, ampak pravijo, da je bil to eden njihovih boljših koncertov. Drugi dan je bil bolj nemško obarvan, razen žurerskih Dropkick Murphys in Offspringov. Tretji dan pa spet bolj na polno. Tribes luštni, ampak nič posebnega. The Subways itak vedno naredijo najboljši žur. Niso zastonj eden najbolj priljubljenih festivalskih bendov. Videla legende iz Cypress Hill. Kasabian majhno razočaranje, sploh pevec mi je bil prav tečen. Beth iz Gossip se je spet čist zmešalo na odru, ampak taka pač je in zato jo mamo radi. Soundgarden za ljubitelje devetdesetih. Linkin park pa kot že rečeno super. All in all, super duper mega!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

