Cesta

Igra skelečih let
je vtetovirala v zmedene sanje
črno in belo spoznanje zavesti,
da, kljub prepirom in zlobi,
luč v moji sobi
ugasne,
kadar ugasne svetilka na cesti.
[Menart]

This entry was posted in Lomo pics. Bookmark the permalink.

6 Responses to Cesta

  1. nekaj metrov stran od mene!😀 Bi lahka prišla fotič pogledat😀

    Pa porihtaaaj možosti komentiranja, plizzz. Drugač ne komentiram več😀

    • frutina says:

      haha ja dej če bi vedla bi se pa res. ka si že posliku kej, ko me res znaima??

      ej, prisežem, da sem šla stokrat čez vse nastavitve pa mi res splooooh ni jasn, v čem je problem pa zaka šteka to noo, sm prav žalostna, ko se mi sanja ne, kak nej urihtam to. kaka ideja?

  2. Hmm…bo moral v nastavitve pogledat, da bi razrešil. Zih obstaja opcija, da lahko komentira “everyone”.🙂
    Nisem še fotkal. Sem pa uspel dat notri 620 film in sedaj čakam na motive. Hehe… se mi zdi ful smešno, ko je samo 12 fotk na filmu. Pa še pogledat ne morem, kako bo uspela😀

    Je pa fotič majhen, simpatičen. Ko poslikam prvi film in razvijem, pokažem. Potem pa prideš lahko pogledat.

    • frutina says:

      pa če je na everyone pa nč nism spreminjala, res mi ni jasn. ja dej če maš cajt, ti lahk dam geslo, da prečekiraš, kr jz res ne dojamem, kak je možno, da šteka hehe

      kje si pa dobu 620 film??hehe ja jz pr unih na 120 tud krneki šparam, pa nočem slikat kr tja neki povprek, ko je tak mal posnetkov hehe aja pa foto tabor so zaprl v celju pismo tak da mam kr mal dilemo, kam nosit zej filme, kr s temi zadnjimi, ko jih je fotr nekam nesu, nism bla glih zadovoljna

  3. Nekoč sem imel wordpress, mogoče bi znal poštimati. Pošlji mi na mail, pa pogledam, če želiš.

    Film je pa v bistvu 120ka navita na 620, pomoje. Tule jih prodajajo http://www.photosupplies.co.uk

    Imajo pa raznorazna filme, ti verjetno pride prav. Prečekiraj. Sem pa kupil en original kodak 620, ki je potekel tam nekje 1995. Pa bojda se da še slikat nanj in da pridejo zanimive fotke. Bom poročal.🙂

    A zaprli so Foto Tabor!?!?!?! To pa nisem vedel. Ja prav škoda, no. Če boš ugotovila, kam nest film razvit, mi pa javi. Sedaj bom imel tudi jaz dilemo.

  4. frutina says:

    aha, se mi je zdel, da sm zadnič brala, da gre tud 120ka not v fotiča, bom prečekirala tole stran hehe sm si vedn želela na pretečenih filmih slikat, sm tud že okol fehtala, če ma kdo doma kake stare, pa folk kr nima nč ccc

    no superca, ti pošlem na mail pa poglej, če se kej da nardit. hvala!

Leave a Reply

