Magični tungsten

Tungsten je vrsta filma. Tako, da razjasnemo že na začetku. Sem šla na potovanje z dvema različnima filmoma, dala razvit in sem nad tistim, ki bi moral biti super duper in s katerim sem že slikala, čisto razočarana. Nimam pojma, ali je bil problem v nesposobnem razvijalcu, ker da sta dva filma čisto preosvetljena, mislim, to se mi ni zgodilo niti z najbolj čip filmi. Tiste slikce, tistih par, ki pa jih je dejansko uspelo, so pa tako strupeno zelene barve, da me je strah sploh karkoli objavit. Sta šla dva filma bolj kot ne v nič. In potem sem bila skoraj na robu joka in začela skenirat tungsten. Nebesa, prisežem! Tako pravljično vijolične barve je vse supaj in Maroko dejansko izgleda skoraj tako kot v resnici. Ljubim ta film in mislim, da si moram narediti zalogo, predno ga zmanjka za vedno. Look at these pics, people, pure heaven!

 

This entry was posted in Lomo pics. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

