Če smo mi zadovoljni, ste tudi vi zadovoljni

Firme, s katerimi imam opravka v svojem življenju, načeloma delim na uporabniku prijazne in uporabniku totalno neprijazne. Amazon je recimo uporabniku zelo prijazna firma. No, bom potrkala na les, da se kaj kmalu ne ugriznem v jezik, ampak do zdaj sem imela z njimi same krasne izkušnje. Se spomnite tiste dogodivščine s kindlom-ko so mi brez vprašanj poslali novega? No, sedaj so ob obračunu ugotovili, da so se stroški izvoza znižali, zato mi podarjajo gift card v vrednosti osmih dolarjev. Ha? Ja, dejansko nisem jaz nič plačala, pa zdaj oni meni vračajo denar. Ljubim jih, res. In zdaj imam pokrito naročnino na Time za tri mesece vnaprej. Mislim, da bom šla kar takoj kakšno knjigo kupit, da se jim oddolžim. Vidite, kako poteka stvar? Bolj kot je firma prijazna do tebe, več ima od tebe. Logično. Ne vem, kaj je s temi knjigarnami, ampak to so najbolj prijazne firme. Enako lepo izkušnjo imam z bookdepository. Samo enkrat so mi nekaj zašuštrali s pošiljko, sem jim poslala mail in dobila odgovor v isti minuti. Jp, pa predstavljajte si, koliko mailov sigurno dobijo. Dobila odgovor pa še odgovarjala mi je ženska, ki se je pisala Shakespeare. It made my day. Da ne govorim o tem, da so vse zrihtali, seveda. Ni čudno, da vedno znova kupujem pri njih, če jih mam pa rada. In če so prijazni do mene. Potem pa so seveda na drugi strani firme, ki so uporabniku neprijazne in kjer lahko svoje probleme rešuješ samo na točno določen način, ki ne vključuje pošiljanje mailov, čeprav je to najlažji način. Takšen je recimo mobitel. Oh, kolikokrat sem poslala mail, zdaj jih včasih pošljem samo zato, da vidim, če bo slučajno odgovor, pa ga nikoli ni. Res, niti enkrat. In kao neka telekomunikacijska firma. Komunikacija my ass. Podoben problem imam z mojo priljubljeno lomography. Ljubim jih, ljubim njihove fotiče, zmetala sem že toliko denarja za njih, oni pa imajo tako slab odnos do svojih strank. No, slab, dejansko niti nimajo odnosa. Se spomnite, ko sem zadela nagrado? No, še vedno je nisem dobila. Poslala ene petnajst mailov, enkrat celo dobila odgovor, naj pošljem naslov, pa nagrade vseeno nisem dobila. Ne vem, kje tiči problem, zakaj nekdo dejansko ne pregleda stvari. Mislim, a kr zbrišejo maile, ali kako. Sem sicer že parkrat videla, ko so se ljudje pritoževali, da niso dobili nagrad. Kako se lahko tako šalabajzarsko obnašajo. Če nekaj obljubiš, to tudi izpolni. In glede na to, da njihova celotna scena deluje na povezovanju ljudi, so oni vse skupaj očitno čisto zgrešili. Zadnjič dobim recimo bon za rojstni dan, grem isto sekundo, ko sem prišla domov, naročit novega supersamplerja. In kaj se zgodi? Naročilo je že dva tedna v obdelavi. Pošljem po prvem tednu mail, v čem je problem. Dobim dejansko celo odgovor, kjer mi neka ženska odgovarja, kako bo kontaktirala ekipo in povprašala, kje je problem. Mislite, da se je kaj spremenilo? Nope, niti ne. Še vedno ob naročilu piše v obdelavi. Eh, brezveze. Zakaj bi potem človek sploh še kaj naročeval pri njih? Njihove filme zdaj vse skozi naročam pri blue tomatu, ki je po drugi strani superska firma, tudi same lepe izkušnje. Imajo vsaj nekaj od mene. Ne vem, zakaj so ene firme tako slabe v svoji komunikaciji. Vse stvari bi se dalo lepo rešiti, če pa se ne bi dalo rešiti, pa bi pričakovala vsaj odgovor. Ne pa da vse skupaj poteka kot pogovor s steno.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Če smo mi zadovoljni, ste tudi vi zadovoljni

  1. Tudi jaz sem zadovoljen z Amazon. Vse štima, vedno. In tudi online help deluje. Brez problema vedno naročam pri njih. Naše firme so pa bohpomagej. VEdno piše, da je na zalogi, in vedno dobim odgovor, da moram čakati, ker artikla ni na zalogi. A veš, kolikokrat se mi je to zgodilo? Ufff.
    Sedaj vedno prej pošljem mail, če imajo na zalogi (kljub temu, da piše, da je) in nekateri idgovorijo, da žal ni na zalogi, nekateri odpišejo po enem tednu. Med tem dobim pošto že od amazona. Da o ebayu ne govorim. Vse tipitopi.

Leave a Reply

