My lomo rock im park

Že neskončno dolgo sem se spravljala naredit en stop-motion video, pa mi nikoli ni uspelo. Že to, da moraš narediti tisoč slik, da sploh en posnetek ven nastane, pa še iskati pravo idejo, da vse skupaj ni krneki, no, zamudno je vse skupaj. Potem pa so na lomography naredili lomokino – oldskup kamero na film, kjer dejansko vse skupaj deluje kot analogni stop-motion. Itak sem si ga takoj zaželela, ampak mi je pač predrag. Potem pa zadnjič gledam nasvete na strani in je en prišel na odlično idejo, da lahko tudi iz drugih fotičev z večimi lečami narediš več kot spodoben filmček. In sem morala poskusit. Za prvič sicer ni nič posebnega, tudi vremenski pogoji na festivalu mi niso bili ravno naklonjeni, ampak začetek je. Na inmusicu pa upam, da nastane še kaj boljšega.

This entry was posted in Lomo pics, Mjuziq. Bookmark the permalink.

3 Responses to My lomo rock im park

  1. kulsko! Čeprav ne štekam ravno, kako to s filmom gre… ampak končni izdelek pa lajkam😀

    • frutina says:

      v bistvu je sistem isti-pač slikce skupi daš, ampak maš pa prednost s temi fotiči na štiri kr maš pač akcijo že na pol posneto.je pa zamudno pol rezat slikce, ampak to je pa že druga zgodba

  2. Eva says:

    Waaw, res the best! ;))

Leave a Reply

