Inmusic festival

Sem bila že na rock otočcu, schengenfestu, rock im parku, ampak tale inmusic je pa daleč najbolj sproščeni festival ever. Čisto drugače kot na rock im parku, kjer je glavna stvar glasba, glasba, glasba, je tukaj na inmusicu vse skupaj čisto u izi, nobene gneče, nihče se ne gužva, vse skupaj čisto sproščeno in ležerno. En glavni oder, en malo manjši world music oder, en superski retro šotor tko pjeva, zlo ne misli, človeški jukebox s skupino, stišano v malo večji jukebox, kjer si pritisnil, katero pesem hočeš in so jo zaigrali, balkan party, silent party, kjer so ljudje v ‘tišini’ plesali s slušalkami na ušesih, chill out plac s posteljami, blazinami in šišami, axe šotor z dance glasbo, res, toliko možnosti, da je vsak zadovoljen. Super všeč so mi bili General Elektriks, kdo bi si mislil, da je lahko nekdo za sintisajzerjem tako energičen, Gorillaz so mi bili brezvezni, a je res potrebno dubstep tlačiti vsepovsod, Dry the River sem željno pričakovala in niso me razočarani, prav cel dan bi jih lahko poslušala. New Order, za dobre stare čase in pesem Love will tear us apart kot vrhunec. Retro Stefson najlepše presenečenje festivala, ker so tako dober bend v živo. Začeli z desetglavo množico, končali pa z vsesplošnim plesanjem množice. Mando diao so itak moji lupčki in bi me težko razočarali. Mogoče niso bili tako divji kot lani na rip, ampak je bil nastop še vedno korekten. V prvih vrstah smo več kot uživali. Franz Ferdinand začeli udarno, vmes so nas malo ubijali z novimi pesmimi, ampak all in all superski nastop, Alex je faca, res kul bend v živo, sploh ko se cela skupina spravi bobnat, haha, izgleda, kot da se majo res fajn na odru. Po medijih sem sicer prebrala kar nekaj razočaranih novinarjev s subjektivnimi poročili o festivalu, ampak kar se mene in naše družbe tiče, je bil to eden bolj zabavnih festivalov, ravno zaradi vse ležernosti in sproščenosti. Čez dan se človek kopa v Jarunu, zvečer, ko vročina popusti, pa gre na koncerte in plesanje. Za druge ne vem, ampak jaz bi lahko to delala tudi cel teden skupaj.

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

