Škatle za fotografije

Redko kaj ustvarim sama. Se mi ne zdi, da sem ravno neustvarjalen človek, ampak hitro se pričnem dolgočasit, nisem vztrajna in moja sestra vedno vse naredi najlepše, tako da raje njej prepustim takšno delo. Ampak zadnjič sem pa naredila škatle za fotografije. Sem vedela, da si jih prijateljica želi in ob rojstvu male Inje so bile več kot primerno darilo. Nisem se zdaj ful pretegnila, vzela sem dve škatli, ki so jih naredili otroci v šoli in sem jih okrasila.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

