Kooksi v Ljubljani

Nikoli še nisem videla toliko najstnic na kupu, prisežem. Za trenutek se mi je zdelo, da sem se zmotila in po nesreči šla na koncert Justina Bieberja. To so se prerivale, divjale, bile nevzgojene, kričale, da so se mi ušesa parala. Sem se počutila kot ena tistih starih ljudi, za katere smo včasih mi rekli ja kaj pa te stari tukaj delajo. Ampak je fajn. Počutiš se sicer starega, ko okregaš mladino, ampak nihče ti ne upa kaj dosti nazaj sikat. Kdo bi si sicer mislil, da so Kooksi v Sloveniji tako popularni med punčkami. Bilo jih je milijon, prisežem. So pa znale vse pesmi, pohvalno, res, prav ni je bilo pesmi, kjer bi se vmes ne slišalo, kot da ima Luke za spremljavo dekliški pevski zbor.

Koncert so sicer odprli the Toronto Drug Bust, ki sem jih morda žre prevečkrat videla, je bil pa frontman tokrat prvič tako dobro razpoložen in skakal po odru. Mogoče je sicer malo preveč za zgled si vzel Rollinge, ampak pesmi skupine so mi še vedno všeč, pa tudi najstnice pod odrom se niso nič kaj pritoževale.

Kooksi so na oder prišli točno ob zastavljeni uri. Ne vem, zakaj se mi je zdelo, da imajo novega bobnarja, ampak tale čupavi bi mi ostal v spominu iz prejšnjih njihovih koncertov. Luke je bil dobro razpoložen, prav takšen kakršen je ponavadi na koncertih, leta sem pa tja, išče pozornost v prvih vrstah. Sama scena na odru mi je pa bila tudi všeč, ampak sem ves čas razmišljala, da me na nekaj spominja. Mogoče Speed of sound od Coldplayev. Koncert je bil korektno izpeljan, sicer bi lahko trajal kakšno minuto dlje, saj so izpustili kar nekaj pesmi. Sploh Sway se mi je zdelo čudno, da je niso zaigrali. Ampak jim oprostim, v šiški je bilo vroče kot v kotlu in tudi jaz sem kar čakala, kdaj bom spet na zraku. Škoda, da ni bil koncert v Križankah. Bilo je fajn, uživala sem, kot na vseh koncertih Kooksov do sedaj, ampak naslednjič bom na njihovem koncertu uživala v zadnjih vrstah. Tele najstnice so bile vseeno preveč za moje potrpljenje.

Ps: še vedno ne razumem tega sistema s fotografi v šiški. Kar me ljudmi se rinejo, ti tišijo tiste objektive ob vrat, po drugi strani pa tudi njim najbrž ni najbolj prijetno. Ne gre to tako, no, ker si drug drugemo kvarimo veselje. Enako trapasto je bilo že na Subwaysih in Zoli Jesus in res ne vem, kdo je pobudnik te neumne ideje in zakaj se pri njej še vedno vztraja.

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

