Rdeče poletje

Vsakič, ko uporabim nek nov film, se na novo zaljubim. Ne morem si pomagat. Barve, barve so tiste, ki me v sekundi prevzamejo. Začelo se je x-chrome in njegovimi poudarjenimi barvami, nadaljevalo s tungstenom in njegovo vijolčno, zdaj pa sem si čisto slučajno naredila nekaj zaloge redscale filma (ker ga je zaenkrat zmanjkalo) in vsak film, ki ga uporabim, pride nazaj superski. Upam, da nisem zdaj jinxala vsega, ampak tele fotke so mi preprosto tako lepe, da bi si jih nekaj kar takoj na veliko sprintala in obesila na steno. Prav nenagledam se jih. Tako pravljične in magične so. In če kdo v kakšni trgovini naleti na redscale 35mm film, naj si ga podari. No, ali pa ga podari meni. Hvaležna za vedno!

PS: Še vedno prodajam smeno (fotič na film, s katerim so bile posnete vse te slike), ceno sem znižala na 20€. Anyone?

This entry was posted in Lomo pics. Bookmark the permalink.

9 Responses to Rdeče poletje

  1. tasteoftravel pravi:

    Prvi dve sta mi nadvse všeč. Super. Kam sedaj daješ razvijat?

    • frutina pravi:

      v bistvu une ta navadne še vedn v dm, te slide in redscale filme mi je pa fotr nesu nekam pr zvezdi, sam sam filme razvit, skenirala sm pa doma, kar se vidi po nekih plavih črtah čez slike haha bom pa zej, ko do konca poslikam s holgo, nesla 120ko v merkator, da vidim, kak bo šlo skoz

  2. frutina pravi:

    hm, če je to tak da sm v vrečko daš pa napišeš gor, pol ne upoštevajo hehe kr sm že večkrat kej v opombe napisala..če je pa tak, da osebno nekomu daš film razvit, pol pa si včasih napišejo pa upoštevajo hehe velik sreče

  3. tina pravi:

    tina, jz sm zaljubljena v tvoje fotke …

  4. Tamara pravi:

    vau..
    slike plaže in pokrajine in avtekov so super! retro. Malo manj so mi všeč slike (modernih?) zgradb in skulptur, ampak še vedno vse skupaj odlično 5.

  5. Nika pravi:

    Carske fotke res, prva in deveta sta mi najbolj všeč. A smena je še naprodaj?

Oddajte komentar

