If you jump I jump

Ob vsej moji ljubezni do smene sem kar malo pozabila na ostale meni ljube fotiče, pride tak. Kljub temu to ne pomeni, da so mi kaj manj pri srcu. Ah, kje. Supersampler bo recimo za vedno moj najljubši fotič. Najbolj zabaven je od vseh, poleg tega pa me vsakič znova preseneti, ko uporabim najbolj čip filme, pa on s svojimi plastičnimi lečami naredi barve tako nore. Všeč mi je, da ima še posebej rad modro barvo, ki na slikah izgleda prav sanjsko. Hvala Daša za dbest darilo!

This entry was posted in Lomo pics. Bookmark the permalink.

One Response to If you jump I jump

  1. Daša pravi:

    ni za kaj 😀

Oddajte komentar

