Homeland 2.

I’ll follow you into the park,
through the jungle, through the dark
Boy, I’ve never loved one like you
Moats & boats & waterfalls,
alley ways & pay phone calls
I’ve been everywhere with you
[Edward Sharpe&the Magnetic Zeros – Home]

Zadnje čase nimam sreče z mojimi fotiči. Pri lomotu se mi je film vrtel v prazno, smena mi je na koncu pretrgala film, z zorkijem pa tudi nisma na isti valovni, vsaka druga slika je čisto zbledela, no mogoče je problem tudi v filmu, bomo videli naslednjič. Nekaj utrinkov mi je ostalo še od poletja.

In ko smo že pri poletju, tole je moja pesem vročih dni. In proooosim, mi lahko nekdo že nekje zrihta eno super8 kamero? Rabim jo, nujno hehe

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

