Homeland 3.

I wish I had a mango tree
In my backyard
With you standin next to me
Take the picture
[Angus and Julia Stone – Mango Tree]

Dobila sem lomota vseh lomotov – lomo lc-a! Želela sem si ga tako dolgo, sploh se ne da povedat, kako dolgo. Cena je bila pač vedno previsoka ovira, kjub vsem pohvalam in navdušenju se mi pač nikoli ni zdel vreden dvesto eurov. Tako sem čakala in čakala pravo ponudbo na bolhi in jo tudi dočakala. Hvala prijaznemu gospodu, včasih te tudi prodajalci z bolhe prijetno presenetijo. No, potem sem bila seveda noro neučakana, dala not film, ki se mi zdi, se je odvrtel v prazno. Zato sem poskusila še enkrat in film enostavno zalepila. In je delovalo! Tole je nastalo v pičli eni uri na anskem vrhu. Najbrž se bo kdo spraševal, zakaj so slikce malo hecne. No, stvar je v filmu. Tole je dia film x-pro chrome.

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

