Magic Mushroom Kingdom

Sem slaba nabiralka gob. Opazim vse tiste male in mini gobice, ki se tako pravljično skrivajo med listi in v mahu, ampak marele bi pa lahko plesale pred mano, pa jih ne bi zagledala. In če slučajno zagledam kaj pogojno užitnega, se v moje misli prikrade vprašanje: kaj pa če ni to to, saj pa nimaš pojma, to je sigurno nekaj drugega. In pustim rasti dalje. Majhne gobice so mi tako bolj všeč. Tudi ko sem bila skoraj dvajset let prepričana, da gob pa res ne jem, sem bila divja na šampinjone. Majhne gobice so kul. Vedno me spominjajo na takšne majhne hišice, kjer sigurno prebivajo kakšna majhna čudežna bitja (je bila kdaj kakšna risanka, kejr so živeli v gobah, ker mi to ves čas hodi po glavi). Moja najljubša bo za vedno rdeča mušnica. Tako noro lepa je. Vse okoli zeleno in rjavo, ona pa strupeno rdeča tam henga. Prava zvezda, kot kakšna manekenka.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Magic Mushroom Kingdom

  1. Tamara says:

    Meni se zdi, da so Smrkci živeli v takih gobam podobnim hiškam.
    …Pred davnimi časi je bila globoko v gozdu skrita vas, kjer so živela majcena bitja, imenovala so se Smrkci. Bila so dobra bitja. In potem je bil Gargamel, zlobni čarovnik. Bil je hudoben. Tisti gozd stoji še dandanes in če prisluhnete, slišite Gargamelov bes. Če boste pridni, boste morda ugledali Smrkce…
    Drugič moraš biti bolj pridna, pa boš Smrkce ziher zagledala. =)

Leave a Reply

