Dianca

Se še spomnimo tega?
No, zdaj je nagrada končno prišla in imam nov fotič – mini diano! Itak da sem navdušena. Tako zelo, da je še odpakirala nisem. Samo gledam in gledam jo. Končno je tukaj. Ne morem verjet. Tako super je, ko zmagaš nekje.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Dianca

  1. Maja says:

    Hejla,
    tudi jzt sm ponosna lastnica mini diane, namreč dobila sem jo za roj.dan.
    Predvidevam, da je objava Homeland.4 slikana z njo?😉 Kam si pa dala razvit slike + filme kupuješ kje pri nas ali jih naročaš preko interneta?🙂
    Jaz se zdaj navajam na njo, sm ful žalostna, ker se mi je uničil film, ki sem ga poslikala v Belgiji, ma kr neki mi je “šteknlo” k sm mogla film previt. Upam, da naslednji uspe!😉

    lp, Maja

    • frutina says:

      hej,
      hehe zadnjič sem bila na tvojem blogu pa sem še hotla vprašat, če s tisto diano kaj slikaš ali jo maš samo za okras na polici, pa sem potem pozabla🙂 tisti homeland je slikan z lomo lc-a, z diano sem zdaj prvič slikala na cartu in še čakam na razvit film.. Sem slišala že več zgodbic, da se tele diance hitro pokvarijo oz. da jih ima veliko problem s previjanjem filma, tako da upam, da moja zdrži. Da bi pa film v temi dala iz fotiča in ga ročno previla pa ni šlo?
      Hm, filme dam ponavadi kar v dm al pa muller razvit, edino če gre za dia film, ga dam v foto studio razvit, pa ga doma skeniram. Zadnje čase uporabljam veliko filme od lomography, sploh ker jim je v zadnjem času jih zmankalo, pa sem si malo zaloge nardila. Tungsten, redscale pa x chrome so res super. Nekaj se jih da dobiti v inkognitu v ljubljani ali pa na netu. Na bolhi prodaja nekdo kodakove ful poceni, ampak je res slab film, vse kar mi pride ven, je čisto zbledelo. Drugače sem pa do zdej najvrč uporabljala mullerjeve filme in sem dejansko kar zadovoljna z njimi pa tudi dovolj ugodni so. Je pa res, da vse skupaj ni ravno poceni šport🙂

      • Maja says:

        hehe ah za okras pa ze ne, mam dost drugih stvari, da se mi prah gor nabira.🙂 Tud slikam z njo, je pa res, da jo velikrat doma pozabim.😦
        Hm, ma sem probala točno to….da bi v temi rocno previla, ma ko sem odprla in hotla film vzet ven, se mi je nekaj zataknil in raztrgal, tko da morm rect, da sm bla kr razocarana. Bomo vidli, kaj se mi bo zgodilo zdej z drugim filmom, upam da uspe.
        Te tvoje napotke za filme sm si pridno zabelezila v spominu, jih bom zih uporabla!😉
        Tenks za nasvete, drugic me pa pocukaj ko bos na cartu al pa bom jzt tebe, sam ko nism zih ce bos prava (da ne bo tvoja seka tam)🙂

        Lp, Maja

  2. frutina says:

    hehe ja naslednjič bo po vsej verjetnosti sestra tam, ampak pridem zih mal naokol, vsaj poslikat pa pogledat, če je kej novga..
    upam, da te je tvoja diana prvič pa zadnjič pustla na cedilu, jz morem pa tud še vidit, kaj je moja skup spravla hehe drgač sm pa že večkrat razmišljala, da bi mogl v celju kak lomowalk organizirat, zih je še kak človk, ko rad slika na film!

  3. madwatch says:

    I LOVE that camera! mine is a “petite noire”… So versatile, so strong, so light, so small. Ideal!

Leave a Reply

