Me, Myself & Health

A ti še kar te zelene sokove piješ?
A ti treniraš za Triglav?
S takimi vprašanji se vsakodnevno srečujem. Nisem kar naenkrat postala veganka in tudi športam ne kot nora. Je pa res, da si že zadnje tri mesece pripravljam vsako jutro zelene sokove (trenutno je moj najljubši motovilec, jabolko, banana, chia semena) in zadnje leto poskušam vsakodnevno telovadit, tako da lezem na bližnji hrib, če pa mi ta mali hribček ni dovolj, splezam na Grmado, ki pa je malo večji zalogaj. Ni se mi kar naenkrat zmešalo, ampak sem ugotovila, da drugače pač ne gre več. Glede na to, da imam glede na genetski zapis veliko možnost za sladkorno bolezen, povišan sladkor, astmo, bronhitis in različne vrste rakov, bi bilo neumno, če bi še nadaljevala s pretirano nezdravim življenjem. No, saj v bistvu ni bilo tako hudo, dejansko nisem nikoli jedla neke svinjarije, velik problem je le čokolada. Problem je, da sem po prnehanju igranja rokometa premalo telovadila. Tek recimo sovražim iz dna duše, predstavlja mi nekaj najbolj dolgočasnega na tem svetu. Rada kolesarim, ampak kolesa so nam tako vse pokradli. Tako da je dejansko ostala samo hoja v hrib. In ni da sem zdaj neskončno navdušena nad hojo, je pa to ultimativna meditacija. S slušalkami na glavi in svojimi mislimi sem na vrhu kot da bi mignil. Sama s sabo predebatiram milijon stvari, razmislim o vseh pripetljajih in problemih, se jezim, sovražim, se smejim, dobivam nore ideje in zamisli. Super je. In ni da ne bi rada hodila z drugimi v hribe, ampak hoditi sam je sproščujoče. Če hodim z drugimi, razmišljam samo o tem, da diham kot konj, ne vem, ali sem prehitra, ali pa da bo drugi mislil, da sem kot polž. Preveč se potem ukvarjam s stvarmi, ki niti slučajno niso pomembne. In motijo moje notranje debate. Saj kdaj pa kdaj je prijetno, ampak v hribe hodim, da se nadiham in da se zamislim. Hoja mi ne predstavlja ne zabave ne užitka. Ljubim pa razgled na vrhu hriba, to pa! V takih trenutkih je človek tudi bolj pozoren na svoje telo in kako se telo odziva. Sama sem recimo že lani opazila, da je moje telo polno sluzi in da se morem na vznožju hriba najprej dobro izkašljat, šele potem lahko nadaljujem. In ko sem končno odpikala mleko iz svojega življenja, je takoj postalo bolje. Vem, vem, lahko je samo psiha. Ko sem začela s pitjem zelenih sokov, sem recimo po dveh tednih fasala zamašene sinuse, ki jih nisem mogla pozdravit kar kakšen mesec. Še nikoli se mi ni kaj takega naredilo, prav nič mi ni pomagalo. Ampak potem začneš razmišljati. Kaj pa če se je telo samo čistilo vse tiste sluzi. Ker tudi noga, ki mi je včasih znala kar pošteno zateči ob spremembah vremena, je letos občutno boljše. Da ne omenjam padcev sladkorja, ki so znali biti v preteklosti kar hudi, zdaj pa so praktično izginili. Ja, še vedno je lahko vse v glavi, ampak že to, da poskušam vsaj malo nekaj narediti v pravo smer, se mi zdi super. Z majhnimi koraki naprej. Najbrž ne bom nikoli postala vegetarijanka, čeprav tudi ne pojem veliko mesa na splošno. So mi pa všeč nekatera načela veganstva, presnojedstva pa tudi ayurvede. Vedno več je pozitivnih zgodbic, kako so ljudje temeljito spremenili slog svojega življenja in se čudežno rešili neozdravljivih bolezni. Nisem človek, ki bi kar tako verjel razne zgodbice, verjamem pa, da hrana močno vpliva na počutje našega telesa. Saj pa sem tudi sama opazila. In če si ne bomo sami pomagali, kdo nam pa bo.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Me, Myself & Health

  1. miran says:

    Kot bi lastne misli bral. S tem, da sem jaz že dosegel točko, ko me napadajo razne astme in bronhitisi. Cukr me še ne matra, ampak imam občutek, da je samo vprašanje časa. Pa mesece že nič ne migam več in se pozna. Ampak kaj, ko ni časa. Sem imel idejo, da bi vsak dan hodil na našo lokalno Grmado (imamo tudi mi eno), pa je zdaj že ob petih popoldne tema in ni variante…😦

    • frutina says:

      a to je tista grmada zravn šmarne gore?al je še poleg tiste katera druga? se mi zdi, da ma vsak konc slovenije svojo grmado🙂
      ja sej ti zimski meseci so najhujši, že cez dan je tako sivkasto vreme, da človeku ni do ničesar, hitra tema pa vse še poslabša. ni čudno, da se potem kar zaležimo

  2. nimbuchaval says:

    Uau! Koncno nekdo, ki enako cuti do hoje:) Sam je ne bi mogel bolje opisati🙂 Ce je tako, ti vsekakor predlagam da se podas na Camino de Santiago…ultimativna pespopotna izkusnja🙂

    • frutina says:

      si že bil?? jz sm že ene parkrat razmišljala, sploh ker se mi zdi sever španije noro zanimiv, sploh galicija s svojim oceanskim podnebjem. sam ne vem, kolk fejst je vse skupi versko pogojeno? sem na dostih straneh brala, da dobiš tisto neko knjižico, da morš met neko potrdilo iz svoje cerkve al neki. kr jz sm res anti-cerkev.. Dobr, možno bi blo tud čist na lastno pest it, more bit pa takle tri tedne kr ornk izkušnja

      • nimbuchaval says:

        Ja biu, tocn tuki…Galicia, podnebje, evkaliptusi, Atlantik z neverjetno mocjo zdravljenja🙂 Tkole je, duhovni izkusnji se je nemogoce izognit. Pot je romarska in to je to. Je pa tud res, da so po njej hodil Kelti velik pred Cerkvijo ki ji poti dala nek trademark znak, tko da je vse bolj krscansko obarvano – Jezus in krizev pot in katedrala in to. Je pa v osnovi pot predvsem energetska in sem jo sam jemal predvsem kot tako. (tudi sam nisem velik pristas RKC-ja). Kar se pa knjizice tice – fajn jo je met ker drgac ne mores spat po teh romarskih hostlih in tezko dokazes da si romar. Ni obvezno, vsekakor se je za pristno izkusnjo hostlom po moje pametno kr izogibat in ga enostavno picit sam s spalko, par cunjami in dobrimi cevlji. Ampak to tbos sama najbols vedla kaj rabis. Sam poslus se u noter🙂

  3. Deja says:

    Najbolši blog! Ever!🙂

Leave a Reply

