I’m gonna make some movies!

Miklavž je bil letos superkul. Dobila dve kameri, ki sem si jih noro želela – super8 kamero eumig in lomokino na 35mm film. Super8 kamera bo sicer še malo počakala, prvič zato ker mi ni jasno sploh, katera baterija bi naj pasala not, drugič pa zato kr treutno nimam denarja za film in njegovor razvijanje. Se pa veselim tistga trenutka v prihodnosti, ko bom lahk nekaj posnela z njo, ker je nora. Sicer malo težka, ampak filing, ko jo držiš v roki, je neverjeten. Lomokino je malo bolj priročna stvarca, ker deluje na 35 mm film, vse skupaj pa izgleda bolj kot nekakšen stop motion, kar sem itak poskušala že s svojimi fotiči. Na prvi pogled je tudi manjša, kot sem mislila, da bo, tako da jo bom lahk dala tudi v žep, jupi! Včeraj sem jo že sprobala, danes bom še drugič. Hecno je, ker za snemanje vrtiš ročko ob strani in se ti vse skozi zdi, da vrtiš preočasi. No, bomo videli, kaj bo nastalo.

1 2 3 4

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

