Moje slikice

okvir

Nikoli nisem kaj pretirano samozavestna, kar se svojih slik tiče. Saj jih mam rada, vedno se najde kakšna, ki mi je noro všeč, a po drugi strani si z lahkoto priznam, da nimam nikakršnega znanja iz fotografije, vsega sem se naučila sama, tako da cele dneve gledam fotke na flickru in lomography. Imam nek svoj stil, raje grem preblizu kot da sem predaleč, zato večkrat poslušam komentarje v stilu joj, zakaj si pa tako porezala vse stvari. Tudi moja oprema ni ravno na nivoju, ampak vedno sem verjela, da lahko dobri fotografi delajo super fotke tudi z najbolj cheap opremo. Predvsem všeč mi je tista zgodba o znanem fotografu, čigar imena se sedaj seveda ne spomnem, ki je celo življenje slikal z nekim poceni kompaktnim fotičem, potem pa so mu dali digitalnega slrja in njegove fotke niso bile nikol več iste. V negativnem smislu, seveda. Zato tudi tako rada spremljam slikce na lomography. Ko tam najdem kakšno mojstrovino, ki jo je nekdo nardil s plastik fantastik fotičem sem prav noro vesela. Mislim, kaj ljudje delajo s temi fotiči, to je neverjetno. Slikce iz digitalnih me nikoli tako ne zadanejo. Sploh pa ne moje. Večkrat kot jih vidim, bolj zanič se mi zdijo. Ko jih prvič vidim, so mi nekatere prav všeč, potem ko grem pa petič skozi, prav ne vidim več ničesar privlačnega. Zato sem bila toliko bolj vesela, ko je prijatljica napolnila okvir s slikicami, ki sem jih naredila jaz. Izgleda super in ko sem ga prvič zagledala, sem bila kar ponosna nase. Saj kdaj pa kdaj mi pa vseeno uspe.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Moje slikice

  1. Urška says:

    ful lepe! enkrat ……
    če bi ble vse čb, bi blo pa meni še lepš🙂

  2. miran says:

    Zmeraj boljš bit malenkost premalo zadovoljen s sabo kot preveč.🙂

Leave a Reply

