Igranje z lučkami

Sem na pinteresu videla način, kako lučke spremeniš v razne oblike. Ampak ne da bi si vzela čas in vse skupaj lepo ugotovila cel sistem, ne, vse skupaj sem želela narediti na hitro, v pičlih pol urce, preden sem se odpravila. No, saj nekaj je celo uspelo.

1 2 3 6 5 4 7

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Igranje z lučkami

  1. nimbuchaval says:

    O moj bog! How do you do that?

    • frutina says:

      V bistvu si izrezes iz kartona tak krogec s parimi izrastki, na sredini izrezes kak mali srcek al pa karkoli drugega poljubne oblike, potem pa to z gumico das gor na objektiv, pa se potem igras z raznimi nastavitvami pa rocnim ostrenjem. Fajn je met kak bolj sposoben objektiv, moj je mel kr probleme

Oddajte komentar

