December DIY

Decembra sem bila kreativna kot že dolgo ne. Pomanjkanje denarja se seveda pozna, zato sem se letos odločila, da bo vsaj del mojih daril za božič narejenih izpod mojih rok. Cele dneve sem preživljala na pinterestu in ugotovila, da bo za moje, že dolgo nekreativne roke, najbolje izbrati malo lažje projekte. Tako sem večinoma delala iz kozarcev za vlaganje, kjer je možnosti neskončno. Skoraj vsak, ki sem ga obdarovala, je dobil svečnik, delala sem jih z washi selotejpom, pa s čipkami, pa časopisom, s pomočjo očeta sva ustvarila tudi lego glave in rdečega angry birda. Poleg tega je bil december tudi dober mesec za pečenje, prvič v življenju sem delala kekse. A je še kaj bolj zabavnega od modelčkov za kekse? Drugo leto si bom nakupila vse možne oblike. Decembra bo kmalu konec, me pa veseli dejstvo, da je bilo super in da je vedno več ljudi okoli mene navdušenih nad tem mesecem. Nisem več sama. Zadnjič se nekaj razmišljala in ugotovila, da če imaš rad december in pse, imaš veliko možnosti, da se bova dobro razumela. Mislim, je že kdo kdaj spoznal človeka, ki bi imela rad oboje, in bil za en drek človek? I don’t think so.

mosaicDIY

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to December DIY

  1. Urška says:

    o lejo, pa nisi nič kaj pokazala🙂

Leave a Reply

