Mi vsi smo levi fašisti

Vedno sem bila ponosna na svojo državo. Resno, vprašanje od kod si, sem imela vedno najraje na svetu. Ker potem sem se dejansko lahko razgovorila o naši lepi deželici. Ja, jaz, najmanj govoreči človek na svetu, sem se dejansko razgovorila. In prodajala našo državico kot nekaj najboljšega na svetu. Kot mini Švico. Še takrat sredi Tajske, v nekem kombiju na poti na treking, ko je ena čudna Američanka zastavila vprašanje tako, da se je skoraj slišalo kot da sprašuje, če v Sloveniji živimo v jamah, sem samo zavzdihnila in predstavila Slovenijo kot nekaj stokrat boljšega od tiste posrane Amerike, od koder prihajajo glupi in totalno nerazgledani ljudje.
Zdaj? Zdaj so drugi časi. Zdaj upam, da me nihče ne vpraša, od kod sem. Saj ne, da bi kdorkoli poznal našo malo državico, ampak mene stiska, ko vem, kaj se dejansko dogaja. Lahko lažem in predstavim našo državo kot nekaj najboljšega na svetu, ampak se jaz ne bom počutila dobro. Laž je laž, resnica pa nekje čisto drugje. Ker priznajmo si, naša država strmo drsi proti prepadu. Še vsakič, ko sem si v zadnjih mesecih rekla, da slabše ne more it, se je dejansko zgodilo to. Lahko gre še slabše, o ja. Zdaj se dejansko počutim kot izbrisana. Pišem diplomo, nimam statusa, torej ne morem delat prek študenta, z gimnazijsko izobrazbo me nihče noče zaposlit, zato ker sem si dejansko našparala denar za diplomo na računu, mi občina noče sponzorirat zavarovanja, čeprav sem dejansko brez kakrnšnihkoli prihodkov že nekaj mesecev. Še več, poleg tega plačujem še dopolilno zavarovanje, ker v naši državi osnovno pač ni dovolj. Se vam to ne zdi kot propad socialne države? No, poslušajte naprej. Že prej je bilo zavarovanje visoko, zdaj so nam ga pa še povišali. O ja, mi, ki že tako nič nimamo, bomo zdaj namesto 14 eurov plačevali 47 eurov (pa še 27 eurov dopolnilnega) in to se ljudem na oblasti sploh ne zdi nič takšnega. 75eurov, čeprav nič nimam in se ne spomnem, kdaj sem zavarovanje sploh uporabila. Ker ko pomislim na naše zdravstvo, me kar glava boli. Dvakrat, ko sem potencialno potrebovala zdravnika, ga nisem mogla najti, ker je očitno najtežja stvar najti zdravnika, ko si preko 26 leta. Nihče me noče, vsi očitno noro zaposleni. Torej, plačujem zavarovanje, čeprav nimam ničesar, še faking zdravnika ne. Če k temu dodam še to, da na splošno kar zdravo živim, športam, dokaj zdravo jem, torej dejansko državo, kar se tiče zdravstva, res malo stanem, prispevam pa veliko več, kot sem zmožna. Ampak državi se zdi to normalno. Jaz se sekiram, kako bom plačala zavarovanje, gospodje pa suvereno povišajo sredstva svojim političnim strankam. Naš velecenjeni premier ne ve, od kod je dobil 200 000 eurov, ker ubogi bošček pa res ne more vedet za vsak drobiž, kje ga porabi, poleg tega pa sam sebe okliče še za finančnega ministra, ljudje pa dejansko životarijo. In se sprašujem, je ta človek kdaj dejansko šel med ljudi? Poslušal zgodbe ljudi? Videl, da dejansko ljudje brskajo po smeteh. Videl, da je pri nas hrana dražja kot v sosednjih državah in Nemčiji. Videl, da je več kraj kot kdajkoli prej, ker ljudje posegajo po skrajnostih. Kako lahko živi človek brez vesti, kako zaspi zvečer, če še jaz včasih ne morem, pa se ukvarjam samo z zavarovanjem. Zakaj ljudje niso upravičeni do dostojnega življenja? Zakaj vodi našo državo človek brez kakršengakoli čuta za socialo, za dobrobit ljudi? Zakaj vodi našo državo človek, ki ga je samo sovraštvo, ki je našo državo enkrat že uničil? Pa dobro, takšni ljudje so v zgodovini vedno obstajali, bolj me skrbi to, da mu ljudje še vedno nasedajo. Ker h glupim politikom lahko mimogrede prištejem še Pahorčka. Pred volitvami je cel glasen hodil po Sloveniji, se kazal na vsakem božjem kraju, kje je ta lutka zdaj? Je bil glavni cilj samo dobiti predsedniško mesto? Denar za solarije in fitnes? Tako ljudski in oh in sploh, stare mame so omedlevale, zdaj pa ne upa dat izjave na trenutno stanje v državi. Jebeš takega predsednika brez jajc. Kje je zdrav razum, zakaj je potrebno na vsak način slediti nekomu? Kdaj se bodo ljudje zbudili? Kdaj nam bo vsega dovolj in bomo končno stopili skupaj in pokazali politikom, da niso nezamenljivi?
Nimam veliko upanja. Navsezadnje berem komentarje pod članki na internetu. In me je velikokrat sram. Toliko škodoželjnosti in nesramnosti ni bilo še nikoli. Zakaj so si recimo Bosanci po nogometu zaslužili toliko gneva med komentatorji, v čem le je Slovenija toliko boljša od Bosne? Če nič drugega so nam Bogsanci pokazali, kako stopiti skupaj za svoje. Mi tega nismo nikoli znali, na žalost. In zato nas bo vedno jebu v glavo vsakdo, ki bo imel pet minut časa. Ker se pustimo. Težko rečem, kje leži rešitev. Bi rekla, da je ne vidim. Mogoče nekoč, ko se bo Slovenija spucala teh istih ljudi, ki se na različnih položajih izmenjujejo že dvajset let. Ko jih bomo izgnali in vse skupaj izselili na nek daleč pozabljen otok sredi Tihega oceana, ko bo Slovenija končno lahko zadihala spet s polnimi pljuči.

And what a scummy man
Just give him half a chance
I bet he’ll rob you if he can
Can see it in his eyes, yeah
That he’s got a nasty plan
[Arctic Monkeys – When the sun goes down]

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Mi vsi smo levi fašisti

  1. Tamara pravi:

    Vem, da ni tolažba, kvečjemu potrdilo zgoraj napisanega – ampak mi vsi smo generacija izbrisanih in ni nas malo…je pa res, da smo preglasovani zaradi velike mase starejših. Upam, da se bo v SLO sicer kmalu obrnilo na boljše, ampak bojim se, da bomo mi težko prišli do priložnosti dokazati se pri delu, ker bodo takrat zaposlovali nekaj let mlajše,izobražene in visoko motivirane…ne pa 35-letnike z doktorati, a brez izkušenj. Tina, glavo gor- enkrat se bo tudi za nas v tej mali Sloveniji obrnilo na boljše!! Mora se!! Odličen zapis, strinjam z vsem napisanim!

Oddajte komentar

