Modified Holga 1.

Vsak, ki je kdajkoli slikal s filmom 120 v Sloveniji, pride slej ko prej do istega problema – razvijanje je drago kot svinja. Zato ni čudno, da povprečno poslikam dva 120 filma na leto, več je predrago, ne samo da so filmi dražji, z vsakim filmom lahko narediš samo 12 posnetkov, samo razvijanje in skeniranje, ker moj skener tako velikega filma ne podpira, pa me tudi pride več kot 10 eurov. Drag šport torej. Zato moja holgica skoraj celo leto sameva. Pa vem, da zna naredit super kjut fotke. Zato sem se končno spravila in jo modificirala, da lahko sprejme navaden 35 mm film in postane uporabna. Postopek je zelo enostaven, ogromno strani po netu ima navodila, kako to naredite. In kar je še lepše, ko namesto 120ke uporabljate 35 mm film, postane holgica praktično panoramski fotič, saj zajame veliko širše kot bi na 120. Je pa res, da tudi poreže zgornji in spodnji del, zato je potrebno vsakič malo preračunati, kako slikati. Še vedno dela seveda tudi dvojne, trojne slike, po želji, glavno, da se zabava z njo. Sama sem uporabila redscale film, ker je zunaj res močno sijal sonček, ampka slike še vedno zgledajo kar temačne. Problem pri holgi je, ker praktično nimaš kaj dosti nastavitev, gumbek za sonce in oblaček, to pa je to, zato si tudi ne moreš kaj dosti zmišljevati. Ampak za prvič je ok, če ma pa kdo kakšen predlog, kako bi s svojim epsonom tole kaj lažje skenirala, pa le na plano, zdaj so slikice dokaj majhne.

1234 5 6 7 89 10 11 12

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Modified Holga 1.

  1. miran pravi:

    Deset evrov?!? V naših koncih Foto Asja razvija 120 negativ film za 1.15€, če se prav spomnim. Se pravi za isto ceno kot 135 film. To je razvijanje, za skeniranje pa ne vem.

    Kar se skeniranja tiče, moj mali Epson tudi ne obvlada 120 filma, tako da jaz.zdaj eksperimentiram s fotkanjem negativov z digitalcem in makro objektivom. Zaenkrat kaže fajn, samo par problemov moram še rešit. Kvaliteta bi znala biti boljša kot s katerimkoli skenerjem. 🙂

    Lej primer: http://miranamon.wordpress.com/2012/12/22/par-dreves-dva-kozolca-in-ena-njiva/

    • frutina pravi:

      ne ne, to je za razvijanje+skeniranje, pa še to ne v celju, ker odkar so nam zaprli foto tabor, še nisem našla v celju foto studia, ki bi mi za razumno ceno razvil b&w 120ko, trapasto. poleg tega v celju tudi za razvijanje 35mm še nisem našla ceneje od 2,40€. nore cene res. hmm tole s fotičem deluje pa zanimivo, bi mogla preštudirat!

    • frutina pravi:

      sem začela mal študirat, kako nardit to s fotičem, mislim, da bom res probala, ker bi znalo lepo rešit mojo težavo s 120 filmom, sem našla pa tudi še tale način, ki izgleda res zanimiv in ga bom najbrž tud preizkusla http://www.youtube.com/watch?v=qrT5TP-xU28

  2. nimbuchaval pravi:

    No, cene pravzaprav niso tako nore. Tlele mi racunajo 9 evrov za razvijanje + sken za 35ko – 4.5 + 4.5.

Oddajte komentar

