Say it like you mean it

Se mi zdi, da imaš pri analognih fotičih več prostora za eksperimentiranje in zabavo kot pri digitalnih. Saj se da tudi z digitalnimi ogromno naredit, ampak večinoma šele kasneje, v postprodukciji. Analogni zmorejo toliko več. Lahko delam multiple exposures, lahko delim slike, lahko uporabljam dia filme, ki dajejo take kul barve, lahko uporabljam stare ruske fotiče, ki slikam dajejo tak super vinjete ob robovih, lahko uporabljam plastične z mehkim fokusom. Možnosti je neskočno. In tisto presenečenje, ko ne veš točno, kako bo vse skupaj izpadlo, to prav zmaga! Zadnjič sem se spet igrala z mojim lomotom. Ker ne zmore delat dvojnih slikic, sem mu malo pomagala. Vsedla sem se za komp, odprla slikarja (o ja hehe), pobarvala list črno in z belo barvo preko čečkala, pisala in risalam, vse skupaj pa poslikala. Ko sem prišla do konca filma, sem ga prevrtela na začetek in jovo na novo. Vmes sem sicer pozabila, da imam not že poslikan film, in tako izbira snega za plac za slikanje ni bila ravno najboljša, ampak vseeno se lahko dobi občutek, kaj sem hotela. Prav zabavno je vse skupaj izpadlo!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Say it like you mean it

  1. miran pravi:

    Ha, ti pa maš ideje. Fajn. 🙂

  2. nimbuchaval pravi:

    ….but don’t be mean about it 🙂 Zakon!

Oddajte komentar

