Modified Holga 3.

Tako kot sem rekla, če se že grem, bom sprobala več različnih filmov. Za konec je prišel na vrsto kodakov bw400cn, ki ga sicer prej še nisem preizkusila, sem pa na netu prebrala vrsto različnih komentarjev, tako da res nisem vedela, kaj naj pričakujem. Gre sicer za črno beli negativni film, kot že samo ime pove, kar je super priročno za razvijanje (saj pri nas v Celju nihče ne razvija črno-belih filmov), se mi pa po ogledu milijonov različnih slik na netu zdi, da mogoče vseeno ni čisto na ravni črno belih filmov. Ne vem, mogoče je to samo moje mnenje, ampak se mi zdi, da imajo slike nek tak samosvoj odtenek. Ko sem ga dala v holgo, so bila sicer moja pričakovanja kar visoka, sploh ker črno beli filmi prenesejo veliko več kot barvni, pa še tako spremenljivo vreme je bilo, sneg, oblaki in meglice. Se mi je zdelo, da bo iso 400 ravno prav za takšne pogoje, pa sem se malo uštela. Še vedno je bilo očitno presvetlo, saj je večina slik veliko preosvetljenih, z nastavitvami na holgi si pa človek seveda tudi ne more kaj dosti pomagati. Film bom najbrž preizkusila še s kakšnim drugim fotičem, po vsej verjetnosti kar z lomotom, ta fotič ma ponavadi rad čisto vsak film.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

PS: Doma sem našla še eno Smeno 8M, če bi jo kdo imel, prodam za 20€. Še vedno tudi prodajam Recesky tlr za 30€.

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Modified Holga 3.

  1. nimbuchaval pravi:

    Mja, niso tle CN najbolj super. So sicer prirocni, ker jih lahko normalno razvijejo, ga pa se vedni ni cez obicnega crnobelca 🙂

Oddajte komentar

