Da Phenomena v Kinu Metropol

Ravno zadnjič sem razmišljala, da že sto let nisem bila na koncertu. Moja rubrika mjuziq na blogu sameva. Ko te malo muči denar, je težko kam v tujino, mogoče pa ravno zaradi toliko bolj obiskujem koncerte slovenskih glasbenikov, kar seveda tudi ni slabo. Če kaj, je pa potrebno podpirati domače in kvalitetno.

1
Tako sem v soboto obiskala koncert Da Phenomena v celjskem Metropolu. Čeprav so me vsi pustili na cedilu, sem si rekla, da tega koncerta ni za zamudit. Da Phenomena imam res rada in njun prvi album je najbrž eden mojih najbolj preposlušanih albumov slovenskih glasbenikov. Všeč mi je njun slog, kako plujeta med popom, funkov, rockom, regijem in še čem. Prav tako ves čas delujeta, da se neizmerno zabavata, kar sta pokazala tudi v Metropolu. Res super, da sta spet združila svoje moči in veliko pričakujem od njunega novega albuma.

2
Koncert je bil super. Začel se je dve ure kasneje kot napovedano, njun izgovor sem preslišala. Začela sta z novo pesmijo Nov dan, ki gre kar hitro v ušesa in sem jo že parkrat ujela celo na slovenskih radiih. Nadaljevala pa z vsemi svojimi hiti in ostalimi pesmimi. Moja najljubša Iznad neba, pa Skupaj sva, kjer sta še enkrat več zatrdila, da ona dva pa že nista pedra, pa jokasto Jočem. Svoje mesto na setlisti je našla celo Purple Rain, kjer je na oder vletela Hajdi. O ja. Nazadnje, ko sem ju že kar nekaj let nazaj poslušala v Ljubljani, sta igrala eno mojih najljubših pesmi vse časov King without a crown. Jaz bi jo z veseljem še enkrat poslušala namesto Purple Rain in Hajdi. Se mi zdi, da veliko bolj paše k njima, da ima takšen vibe, kot ga imata ona. Oba sta sicer mojstra, Mate poskrbi za vokale. Sem pa tja se mu poskuša pridružiti tudi Anže, ki je pri tem prav smešen, česar se zaveda tudi sam. Oba sta super face, znata animirati publiko in jo aktivno vključiti v nastop. Upam, da ju letos še kdaj ujamem.

3
‘Pri tretji pesmi si lahko priznamo, da nam ni uspelo napolniti Metropola, zato le stopite bližje.’
Komurkoli sem povedala za koncert, je bil začuden, zakaj ni nikjer nič pisalo o koncertu. Glede na to, da je bilo res bolj malo ljudi, je bilo po vsej verjetnosti res premalo reklame. Se mi zdi, da imata Da Phenomena sigurno več fenov v Celju, kot nas 30, ki nas je bilo tam. Če bi le več ljudi vedelo za koncert.

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

