Vilia

Ko dobim kakšen nov fotič, ga je seveda potrebno testirati. Vilia je daljni sorodnik ruskih fotičev tipa Smena, saj prihaja iz beloruske tovarne Be lomo. Že dlje časa sem jo opazovala, sploh zato ker imam tako rada Smene pa še tako lepo ime ima. Same fotke pa me niso pretirano navdušile. Res je, da sem se igrala z nastavitvami, ampak mi je vseeno od celega filma všeč res samo ena fotka.

img648 img649 img653 img655 img636 img637 img638 img645

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Vilia

  1. Chemfusion says:

    O, viseča mreža, jaz bi tut.🙂

Leave a Reply

