Robbie Williams v Zagrebu

They said it was leaving me
The magic was leaving me
I don’t think so

No, tudi meni se ni zdelo, da bi Robbie v vsem tem času kaj magičnega zgubil. Čeprav sem bila zdaj prvič na njegovem koncertu in nisem del njegove množice fenov, ki mu sledi od koncerta do koncerta in zaradi katerih sem tudi odšla na koncert (že vsaj stokrat sem od njih namreč slišala, da so njegovi live koncerti top), se mi je zdel koncert odličen. Nekaj uric čiste zabave. Nič manj kot pričakuješ od nekoga, ki svoj šov začne s pesmijo Let me entertain you.

1Že sam oder je bil noro zastavljen. Ogromen, na sredini kulise pa velika Robbiejeva glava (s katere se je na začetku po žici spustil), ki je bila med nekaterimi pesmimi (najbolj ob Me and my monkey) tudi del animacije. Skozi celoten koncert pa so se iz zaodrja pripeljale še tri Robbiejeve glave, po katerih se je lahko tudi vzpenjal na različne odre.

2 3Začel je sicer malo bolj počasi, s pesmimi z novega albuma, ki jih niti jaz niti moja okolica v večini primerov nismo poznali. Potem pa je vse skupaj stopnjeval, zapel praktično vse svoje hite. Škoda, da je Trippin mogoče malo prezahtevna za petje v živo, ker bi jo bilo super slišat. Sem pa slišala Strong, ki mi je še vedno ena bolj kul pesmi, Hot Fudge, ki je bila moja sproščujoča pesem pred izpiti kar nekaj let, pa tudi en delček Everything changes od Take that je vključil v svoj repertoar. No, saj je vključil še marsikaj drugega. Takšen zabavljač je, da vmes začne kar nekaj brundat, množica pa mu sledi. Tako smo zapeli Hit me baby one more time od Britney pa We will rock you pa tudi skoraj celotno Wonderwall. Čisto spontano. Kjut. (Kar malo pogrešam Oasis)

4Vmes je na oder povabil eno mlado Hrvatico, jo odpeljal v fejk posteljo, ene desetkrat povedal, da je prestar, da ima trebušček. Ves čas je pokal fore, v enem trenutku povedal, da ma velikega k**ca, malo zabrenkal na kitaro. Stokrat pohvalil Hrvaško in se spraševal, zakaj ga še nikoli ni bilo tam. Če kaj, pa Robbie obvlada kontakt s publiko. Ljudje so plesali in peli od prve do zadnje minute, ko je na sceno prišel ognjemet in pesem Angels. In se je končal. Super, super koncert.

5Pics by Dunja Č.

This entry was posted in Mjuziq and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Robbie Williams v Zagrebu

  1. TiNa pravi:

    Robbie kljub letom še zna in zmore! 🙂
    …še set list:
    1. Hey Wow Yeah Yeah
    2. Let Me Entertain You
    3. Monsoon
    4. Not Like the Others
    5. Minnie the Moocher (Cab Calloway cover)
    6. Kids
    7. Sin Sin Sin
    8. Bodies
    9. Come Undone
    10. Everything Changes (Take That song)
    11. Strong
    12. Gospel
    13. Be a Boy
    14. Acoustic Jam (Baby One More Time, We Will Rock You, Wonderwall)
    15. Millennium (Acoustic)
    16. Better Man (Acoustic)
    17. Sexed Up (Acoustic)
    18. Me and My Monkey
    19. Candy
    20. Hot Fudge
    21. Rock DJ (with Rudeboxx in the beginning)
    Encore:
    22. Feel
    23. She’s the One
    24. Angels

Oddajte komentar

