Veliki vrh Košute

Moj prvi 2tisočak. Jupi! Košuta je sicer greben nad Ljubeljem in nad Kofcami, priljubljeni planinski točki na približno 1500 metrih. Na grebenu je več vrhov, Veliki Vrh pa Toplar in Kladivo. Jaz sem navijala za Veliki vrh in tja nas je tudi vodila pot. Pot sicer sploh ni bila pretirno zahtevna, sem pričakovala veliko težjo, ali pa smo mogoče imeli samo lep tempo. Čutim pa noge danes, to pa! Upam, da je tole samo začetek mojih pohodniških izzivov. Saj trpiš in dihaš kot konj, ampak ko si s pogledom na celotne Julijce privoščiš joto ali štruklje, je vse poplačano. Pa čeprav je bil vrh 2tisočaka žal v oblakih.

1 2 3 4 5 67

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Veliki vrh Košute

  1. miran pravi:

    Bravo! 🙂 Jaz pa priznam, da nad 2000 še nikdar nisem bil. 😦

  2. Nice, nice!
    Btw, včeraj sem bil na pol slep. Sem te videl šele, ko sem šel. Grrr. Sorry za to. Stresen vikend pa to… 🙂

Oddajte komentar

