Analogna Košuta

Bi morali danes spet v hribe, pa smo izlet odpovedali zaradi dežja, ki ga na koncu sploh ni bilo. Trapasto. Lahko pa zato še malo pogledam slikce s Košute zadnjič. Res je lepo tam zgoraj!

1 2 3 6 5 478 9 1011 12 13 14

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Analogna Košuta

  1. bestblogs says:

    Odlične fotografije, res lepo!

  2. miran says:

    Super fotke! Jaz pa imam zmeraj tak občutek, da bom kaj zamudil, če ne bom imel s sabo digitalca in potem delam filmske fotke sam tko za brezveze. Se moram nekako znebit tega.

    • frutina says:

      sej v bistvu sem mela digitalca v torbi, tega minija pa v žepu. in se mi dalo digitalca iz torbe vlečt, sem skoz govorila, da bom na poti dol slikala, se je pa na poti dol vreme čist skisalo, tako da še dobro, da sem jih delale s tem tamalim iz žepa🙂

Leave a Reply

