Mi vsi smo kavč selektorji

Zanimivo, kako se je pri nas razširil termin kavč selektorji. Človek bi pomislil, da je to nek edinstven pojav v Sloveniji, da se po drugi državah sveta to sploh ne dogaja, da so navijači po drugih državah popolnoma brez mnenja, da svojega mnenja nikoli ne izražajo, sploh pa ne po internetu. Hm, wrong. Edina razlika med nami in ostalim svetom je, da se v ostalem svetu profesionalni športniki ne ubadajo z mnenji kavč selektorjev toliko, kot se pri nas. Vsakič, ko pri nas nek profesionalni športnik omeni kavč selektorje (in tega je pri nas vsak dan več, nazadnje je to storil Nachbar), dobim občutek, da naši športniki v svojem prostem času prebirajo športne novice, forume in še s posebnim zanimanjem spletne komentarje. Kdo pri zdravi pameti bi sploh to delal? In zakaj se ti profesionalni športniki s tem toliko ukvarjajo, če potem v isti sapi kritizirajo kavč selektorje. Vsi te športniki, na čelu z Nachbarjem, ves čas pozabljajo, da se zaradi vseh teh kavč selektorjev lahko profesionalno ukvarjajo s svojim hobijem in od tega še lepo živijo. Ja, vem, po internetnih straneh najdeš svašta mnenj, in kdaj pa kdaj me je prav sram, kakšne stvari lahko ljudje izustijo, ampak ravno te kavč selektorji so tisti faktor, ki šport drži pokonci. Nobena športna panoga ne more preživeti brez navijačev in noben športnik ne more biti tako dobro plačan v neki obskurni športnik panogi, ki je nihče ne spremlja. Te kavč selektorji, ki jih te športniki tako na veliko kritizirajo, so tisti, ki ves čas kupujejo karte za tekme, ki kupujejo pijačo na tekmi in ki na ves glas navijajo na tekmah. Zaradi njih klubi obstajajo in preživijo. Kar povprašajte rk Pivovarno Laško, kako stvari stojijo, odkar obisk v Zlatorogu ni več takšen kot v zlatih časih. Ali zakaj so celotni ekipi znižali plače za 30% letošnje poletje. Ja, vem, da so kdaj navijači tudi nesramni. Ampak točno vem, da tudi jaz med tekmo izustim kaj takšnega, kar mogoče ne bi bilo za v javnost. Ampak to naredim zato, ker si res res želim zmage. Pač sem tekmovalna. In če Lakovič trikrat zapored poda žogo nasprotniku direkt v roke, se pač začnem dret. In če Begić pri svojih stotih metrih ne zabije, se bom pač zadrla na njega. In če Prepelič še stotič vrže iz garderobe, se bom tudi zadrla. Ampak to ne pomeni, da ne navijam za svojo ekipo. Živčna sem ravno zaradi tega, ker si tako želim zmage. Če je kdo lahko med gledanjem športa tiho, svaka čast. Jaz ne morem. Jaz pizdim in se derem. In sem najbolj pametna. In točno vem, kaj bi morali delati. Tako kot še milijon ostalih kavč selektorjev. Ampak ko bom na tekmi, bom enako glasna in vzpodbujala svojo ekipo. Če pa si Nachbar in ostali želijo tihih navijačev, brez strasti in želje po zmagi, pa izvolite, imejte gledališko publiko.
Letos sem bila vsaj destkrat na tekmah, nekajkrat na rokometu in nekajkrat na basketu, ker sem želela pomagati svojima ljubima ekipama tudi finančno, pa čeprav sem čisto brez denarja letos. Ker to mi kavč selektorji naredimo za svoje ekipe. Da lahko športniki za velike denarje letajo po igrišču. Od njih zato tudi pričakujemo, da nekaj dajo od sebe. Da stvari ne jemljejo za samoumevne. In ne, ne razumem odpovedi reprezentance. Sem bila sama športnica, vem, kako je, ko se ti maja že gabi šport, ki ga treniraš. In vem, kako je, ko si na reprezentanci polomiš zobe in zapestje. A mi kljub temu nikoli ni prišlo na misel, da bi se reprezentanci odpovedala. Pa ne zato, ker tako ljubim Slovenijo (čeprav jo), ampak zato ker sem tekmovalna in sem imela vedno občutek, da lahko s svojo ekipo nekaj dosežem. Zato ne razumem slovenskih košarkašev in njihovih odpovedi, ko pa dobro vedo, da če stopijo skupaj, je dosegljiva medalja, tako talentirane košarkaše imamo. In če ti v svoji karieri ni cilj in želja medalja, potem se mi kot športnik smiliš. Mislite, da Tony Parker vselej igra za Francijo, ker je tako narodno zaveden? Pa tip niti Francoz ni. Igra zato, ker se zaveda, da ima možnost za medaljo. In to je pravi športnik. Igra ligo Nba do čisto zadnje tekme finala, potem pa pride igrat še za reprezentanco. Ker je tekmovalen in željan uspehov in bo za to naredil vse. In to je za mene pravi športnik in kot takšen tudi zmožen utišati kavč selektorje.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

