Praznični december

Včeraj sem bila na božičnem koncertu policijskega pihalnega orkestra v Radovljici in moram priznati, da ne bi mogla bolje izkoristiti kulturnega dneva. Bil je to popoln vstop v praznični december, če že nisem šla pogledat prižig lučk v Kranj. Pa se lahko ljudje zgražate in bla bla bla, ampak decembra mi je pa res vseeno za mnenja drugih. Jaz imam rada mraz in sneg. In seveda božič. Ko je včeraj pihalni orkester igral venček božičnih uspešnic (a christmas carol fantasy), sem ugotovila, da si jih v mislih zraven pojem in da znam praktično vsa besedila na pamet. Pri enem delu me je dejansko prešinilo, da točno vem, v katerem prizoru v filmu Sam doma se pojavi. O ja, tako rada imam božič. In če se vse skupaj zame začne v začetku decembra, deal with it!

božič1 božič2

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

