Golava

Če ne veste, kje je Golava, brez skrbi, tudi jaz do pred dveh tednov nisem, pa sem iz teh koncev. Golava je eden izmed savinjskih hribov, ki se dvgajo nad Grižami. Res lep sprehod do vrha, kjer je bivak in ena lepših razglednih točk, ki sem jih do zdaj videla. Očitno mi bo letos uspelo priti na vse vrhove, ki sem jih do zdaj občudovala iz Anskega vrha. V zadnjih mesecih sem bila na Maliču, Šmohorju, Gozdniku, Mrzlici in Golavi, ostaneta pa mi še Kamnik in Kal.

1 2 3 4 5 67 8 9 10

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Golava

  1. alja pravi:

    waw, kdo ma tak lep rukzak? 🙂

Oddajte komentar

