Pregled leta

Januarja sem vedno pretirano optimistična in entuziastična. Skoraj tako kot vsak ponedeljek. Kaj vse bom naredila in koliko stvari opravila iz svojega seznama. Bla bla. Novoletne zaobljube so trapaste, ker jih tam do februarja že ni več. Seveda si želim, da bi se na svoj rojstni dan zbudila deset kil lažja, z diplomo v žepu in splaniranim potovanjem okrog sveta, ampak dejmo si priznat, da to pač ne bo zarad mojih novoletnih zaobljub. Če že, rabim nekoga, ki me bo konkretno v rit brcnil. Vsak dan znova. Je pa januar odličen za pogled nazaj in oceno preteklega leta. Smo se imeli fajn in smo izkoristili naš mini čas na tem planetu? Jaz mislim, da smo, če je šlo vse tako hitro mimo. Pregled je podoben kot vsako leto: obiskala par delčkov sveta, šla na nekaj koncertov, pogledla nekaj filmov in nadaljevank, prebrala nekaj knjig, spoznala nekaj ljudi, jih nekaj pustila za sabo. Nič spektakularnega, a vseeno dovolj solidno, da bi vse ponovila še enkrat. In ker slike povedo več kot besede, je tukaj pregled mojih najbolj lajkanih slik na lomography.com. Analogna fotografija je še vedno del mojega življenja, kar pa veseli, je dejstvo, da je na mojih slikah vedno več ljudi. Mogoč pa le nisem tako introvertirana. Haha, saj se samo hecam, grem brat knjigo nazaj in se izogibat ljudem.

pregled2014

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Pregled leta

  1. urša says:

    Brco v rit lahko prispevam jaz🙂 saj gre mi kar dobro ne?😉

Leave a Reply

