Kup knjig, čaj in jaz

Pregled leta 2.

V začetku leta 2013 sem si zadala cilj, da bom v prihajajočem letu prebrala 50 knjig. Približno eno na teden, sem si rekla, da bi bil lahko cilj. Ne zato ker prej ne bi brala, ampak bolj zato, da bi si naslove knjig zapisovala, ker me je zanimalo, koliko knjig na leto dejansko preberem. Se mi je vedno zdelo, da berem kar veliko, ampak nikoli nisem imela občutka, koliko to dejansko je. V prvih parih mesecih je situacija odlično kazala, mislim, da sem bila že po petih mesecih pri številki 30. Ampak tako kot je z vsem v mojem življenju, se vedno hitro navdušim, entuziazem pa kaj kmalu tudi strmo pade. Ne vem, ne morem si pomagati, takšna očitno sem. V preostanku leta sem tako prebrala samo še deset knjig, tako da sem leto končala pri okroglih 40 knjigah. Se mi zdi, da številka ni slaba, sem pa sama pri sebi dobila potrditev, da sem kampanjska bralka. Ko me nekaj navduši, lahko v enem tednu prebrem čisto vse knjige tistega pisatelja. In če me potem nič več ne navduši, je tudi moje stanje branja takšno. Če bi torej kdo pogledal moj seznam prebranih knjig, ne bi bil ravno navdušen, vse skupaj deluje bolj kot kakšno srednješolsko branje, ampak se pa točno vidi, kakšne knjige prevladujejo. Če pogledamo pobliže, prebrala sem praktično vse knjige Jo-ja Nesboja, ker imam rada takšne kriminalke. In očitno mi tudi skandinavski stil ustreza, saj zdaj berem tudi Adler-Olssenove kriminalke (in če se po prejšnjem letu zdajšnje pozna, jih bom vse prebrala v enem tednu). Potem sem prebrala vse knjige Lindsay Buroker, ki je fantazijska pisateljica, ki sem jo slučajno našla med zastojnskimi knjigami za kindla, potem pa si nisem mogla kaj, da ne bi prebrala še vsa nadaljevanja prve knjige. In če seštejemo ta dva, pridemo skoraj do dveh tretjin vseh mojih prebranih knjig. Potem so tukaj še avtobiografije (Fey, Manzarek, Densmore, Phil Jackson), Murakami in par knjig Bukowskega, ravno dovolj da moj seznam deluje vsaj malo bolj kvalitetno. Brez nekih presežkov. Saj so bile vse fajn knjige in tisti čas, ko ga preživiš s knjigo in čajem ob strani, je moj najljubši čas, ampak vsake toliko se pa vseeno zavem, da bi lahko brala kvalitetnejše knjige. In sem se konec leta 2012 vrgla v rusko literaturo, ker sem si vedno želela prebirati ruske klasike, ampak sem ugotovila, da mi ne leži in me dolgočasi. (je pa dobra za utrjevanje zmogljivosti hitrega branja, to pa!) Zdaj sem prišla do nekega seznama knjig 21. stoletja, ki bi jih vsak moral prebrati. Bom poskusila, ampak nič ne obljubim. Saj veste, mora me prijet, da začnem.

knjige

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Kup knjig, čaj in jaz

  1. 40 books is a lot. I try to read regularly, but I don’t approach 40 books. I would not be disheartened – if you didn’t have time to read more books, you must have been doing something more interesting instead?

    • frutina pravi:

      yes, i really hope that was the case and i wasn’t just lazy.. but a couple of other people also told me 40 is a lot so i’m not feeling that bad any more. but a book a week sounds really good so maybe this year i’ll manage..
      btw. you speak slovenian or is this a google translator thing?:)

      • Sorry, I don’t speak slovenian and use the google thing. It’s not great but I think I can get the general meaning that people are trying to put across – and in any comments I make, I try to make them simple and short so they are easier to translate. I would not post an auto-translation as a comment, as I don’t know whether it’s right or not!

  2. miran pravi:

    Jaz sem se enkrat lotil enega tistih seznamov 1001 knjige, ki bi jih naj prebral preden umrem. Itak, da nisem prišel daleč. 😛

  3. Pingback: Kup knjig, kava in jaz | frue's here

Oddajte komentar

