Januarski Instagram

Sem se dolgo upirala, potem pa sem dobila v roke tablico, kasneje kupila še smart phone, tako da sem dokončno padla noter. Letos imam cilj poslikati eno fotko na dan. Se mi zdi to ravno dovolj, da ob dnevih, ko je možnosti za fotkanje na pretek, ne pretiravam in izberem samo eno in ob dnevih, ki jih preživljam rahlo zgolgočasena notri (kot na primer zdaj), vseeno razmišljam, kaj bi lahko poslikala in si postavljam izziv. Tukaj so januarske (no, sem opazila tudi nekaj februarskih vmes, ups), moj glavni motiv pa je očitno narava.

INSTjanuar

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Januarski Instagram

  1. miran says:

    Kako zelo hudo fajn.🙂

Leave a Reply

