Ena o kolenu 2.

Ko dobis koncno datum operacije, te kar malo stisne. Vsaj mene je. Jaz sem zacela razmisljati, ce jo sploh potrebujem. Saj pa sem sportala brez problema. Jah sem, ampak samo zato ker sem se zavestno izogibala taksnim sportom in taksnim gibom, ki bi lahko ogrozili moje koleno. Kolo je postalo moj najboljsi prijatelj, druzila sva se se vec kot prej. Skoraj sem zacela verjet tistim zdravnikom, ki trdijo, da lahko clovek normalno zivi brez krizne vezi. No, ne more. Lahko, ce gre za podpovprecno aktivnega cloveka. Ampak pri taksnem je se vecja moznost, da nekje na plocniku narobe stopi in mu obrne koleno. Resno, naj noben ne nasede, ko mu recejo, da lahko svoje misice okrepi do te mere, da drzijo koleno namesto vezi. Ni sans. Nemogoce. Sama sem ogromno delala na misicah. Kolo, hoja v hribe, insanity, vaje za zadnjo lozo, abeceda. Okrepila sem jih do te mere, da sem lahko brez problema igrala odbojko na mivki in v dvorani, pa tudi ultimate frisbee na travi. Potem pa sem samo poskusila prestrezt zogo pri basketu, pa mi je koleno tako obrnilo, da mi je slo na bruhanje. Ni sans. Operacija je nujna zadeva, sploh ce nocemo do petdesetega leta uniciti celotnega kolena in takrat dobiti novega. Sama sem imela najbrz sreco, da mi koleno ni zatekalo, da sem lahko sportala in tako pred operacijo res se dodatno krepila misice. Baje da pomaga, ceprav v tem trenutku, ko vsakodnevno opazam, kako mi plahni misica, malo dvomim. Mogoce bi mi bilo lazje, ce je ze v startu ne bi imela. Haha. Saj se samo hecam. Misice so bistvene.
Operacija ni bila nic posebnega. No, razen tega da so me prepricali v blokado, ceprav sem si sama zelela narkoze. Tako sem imela priloznost celo operacijo videti na ekranu v zivo. Sicer mi je vse v mojem kolenu izgledalo enako, ampak  ja, hecno je, cesa vsega je nasa civilizacija zmozna. Koliko ljudi je recimo moralo umreti, ko so raziskovali narkoze in blokade, da sem lahko jaz brez problemov in bolecin lezala na tisti operacijski mizi. In koliko ljudem so unicili kolena, da sem lahlo jaz brez problemov dobila novo vez v kolenu. Se en razlog vec, da se clovek ne obremenjuje s tistim, kar je bilo, in da je hvalezen, da gre samo za eno mini vez in nic hujsega.
Moja pesem, ki sem jo ves cas v bolnici poslusala in s katero sem v usesih po operaciji v svoji sobi tudi zaspala, je bila tale od Arctic Monkeys.

Mogoce me tudi zato ni toliko bolelo kot sem pricakovala. Ce je pa pesem tako optimisticna in te kar malo dvigne. Sem samo malo pobozala svojo nogico in ji rekla, samo malo se zdrzi pa grema domu, pa je blo takoj bols. In res, ze po treh dnevih sem bila doma. Vse skupaj je potekalo po hitrem postopku. Po operaciji zjutraj so me postavili na noge, potem sem dobila se elektriko na nogo, naredila par vaj, upogibala nogo na kineteku in to je bilo to. Naslednji dan enako potem pa domov. Brez kosila. Z obcutkom kot da to sploh ni moja noga.

Se nadaljuje.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

