Ena o kolenu 3.

Clovek prve dni po operaciji hitro napreduje. Ce je na zacetku problem dvigniti nogo od podlage, gre po parih dneh vaje ze z lahkoto. Ravno zato je clovek tudi bolj naspidiran, ko vidi, kako vaje pomagajo. Po parih dneh sem tako odlozila bergle v kot in odsepala naprej. Vsak dan je potekal enako. Zjutraj fizioterapija s skupinsko vadbo. Potem sem se sama ostala in delala dodatne vaje. Potem led in pocitek. Po kosilu tens in malo vaj. Zvecer pa enako. Najprej tens, potem vaje in led. Z vsakim dnem vedno vec vaj in vedno vec ponovitev. Toliko, da sem mislila, da mi bo potrgalo kolke. Ker misice na nogi pozabijo, kako morajo delati, si noga pomaga s kolki. Res neprijetni obcutki. Pa tudi to s tedni mine. Na sploh se mi zdi, da sem prva dva tedna napredovala ekspresno. Tole je moj inspiracijski video pred vsako vajo, ki me je dvignil tudi takrat, ko se mi res ni dalo zaceti s telovadbo.

Se mi zdi, da sem po dveh tednih ze prav lepo hodila. Skoraj brez sepanja. Zacela sem s sprehodi in vse je lepo kazalo. Potem pa je prisel tretji teden, ko se mi je zdelo, kot da bi se zaletela v zid. Ne vem, ali je slo za utrujenost, ampak v tretjem tednu sem sepala bolj kot v drugem. Noga mi je kar nekam po svoje plesala in vsak korak je bil napor. Zdaj po cetrtem tednu gre vse spet na bolje, hodim skoraj normalno in tudi sam obcutek v nogi je veliko boljsi. Hodim sicer izredno pocasi, tam nekje dva km/h, ampak glavno, da poskusam brez sepanja. Se vedno mi sem pa tja noga zaplese po svoje, ko se mi vcasih zdi, da mi bo popokalo vse v kolenu, ampak je tudi teh momentov vedno manj. Mogoce rabi clovek samo malo vzpodbude in neke pozitivne energije. Tako sem na zacetku ob vajah gledala 30 rock, potem presaltala na breaking bad (in takrat sem imel najslabsi teden, zanimivo), zdaj pa gledam princa z bel aira. Ocitno humoristicne nadaljevanke pomagajo. Poleg tega vsakic pred vajami pregledam malo motivacijske boarde na pinterestu. Saj je hecno, ampak vcasih te pa kar malo dvigne vse skupaj. Saj vsi vemo, da brez truda nikamor ne prides, ampak vcasih ni dovolj, da si samo to poves. In ja, upam, da je bilo teh stresnih dni konec, da se ne bom vec zaletavala v zid in da bo slo od tukaj samo navzgor. Kolo sem ze zacela voziti, kar se mi zdi odlicen znak. Pa se dodatna popestritev vaj, ki me ze kar malo dolgocasijo. Ce ima kdo za posodit wii in balance board, se pa lepo priporocam. In ce mi hoce kdo druzbo delat na izredno pocasnih sprehodih, roko gor.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ena o kolenu 3.

  1. TinaU pravi:

    Roka gor 🙂

Oddajte komentar

