Lovska

Obstaja kar nekaj stvari na svetu, ki me spravijo v slabo voljo in delajo zivcno, ampak nic me ne pogreje tako, kot ce kdo omeni lovce. Resno, vse prenesem, se vznemirim in razburim pri marsikateri stvari, ampak lovci pa nekaj tako nagnusnega, da se kar trest zacnem. Kaj tako nepotrebnega za naravo kot je ta skupina bolanih ljudi pa se ne. Pa ne mi zdaj s tistim, kako z lovom ohranjajo ravnovesje v naravi. Bullshit. Malo pobrskajte po spominu, kako ste vcasih na kaksnih poljih videvali skupine srn. Pa divjih zajcev. Kje so zdaj? Skoraj jih ni vec videti, zajca nisem videla ze skoraj desetletje, lepo prosim, saj pa ti zdrava pamet pove, da tukaj nekaj ne stima. Kako je uspelo lovcem zlobirati, da lahko odstrelijo toliko zivali, mi ne bo nikoli jasno. Samo poglejte malo statistike, koliko je se katerih zivali v Sloveniji. Namesto da bi za naravo lepo skrbeli, saj smo se navsezadnje mi priselili sem, v ze poseljeno okolje, rusimo in pobijamo vse pred sabo. Pa to se ni najhuje. Najhuje je, da je na stotine primerov neprijavljenih. In da lovci urejajo stvari kar po svoji volji. Danes je recimo moj fant kot vsak dan odsel na gradbisce, kjer pa jih je pricakalo presenecenje. Sredi ceste je lezala lisica. Sicer nepremicna, ampak lepo pri zivljenju. Ker niso vedeli, kaj tocno naj naredijo, so odsli do prve hise vprasat, kaj naj zdaj. Pa je rekel gospod iz hise ‘ta ma ziher steklino’. Poklical nekam, vzel pusko, sel do lisice in jo hladnokrvno ustrelil. Zavil v vreco in odnesel. Ne vem tocno, kako bi naj stvar pri takem dogodku potekala, ampak da ima lovec pravico na lepe oci kar ubit zival, to je pa zame prevec. Saj vem, da ne gre za cloveka, ampak da se brez da bi zival sploh pogledal, odlocis, da ima steklino in jo ustrelis, neverjetno. Se bolj me boli, ko gledam animal planet, pa vidim, da nekje tudi najmanjse zivali dobijo taksno oskrbo in na taksni ravni, da je prav neverjetno, kot jo najbrz nekje niti ljudje nimajo. Tale pa zivali niti pogledal ni. Mislim, kam smo prisli ljudje, da pod pretvezo, da olajsamo trpljenje zivali, le to kar usmrtimo. Po hitrem postopku. Pa ceprav mogoce sploh ne trpi. Kdo je dal lovcem to bozansko pravico, da odlocajo, kdo lahko zivi in kdo ne. In kdo za vraga je dal tem bolanim ljudem orozje v roke? Se en primer. Se vozi fant en vecer s traktorjem proti domu, ko vstric z njim zacne teci prelepa zival. Baje je bila kosuta. Fant pravi, da kaj tako mogocnega se ni videl, da se je moral prav prisliti, da je gledal na cesto. Pa poklice kasneje prijatelja, lovca v prostem casu, da mu pove o tej lepi zivali. Odgovor lovca? Skoda, da mi nisi prej sporocil, bi sel malo streljat. Pa a je to normalno? Fant pri dvajsetih, drugace pameten decko, v glavi pa take blodnje. Ko slisim kaj takega, bi najraje, da jih postavim v gozd, sebe pa s pusko v tisto lovsko opazovalnico in jih streljam po gozdu. Samo da bi jih izucilo. Varuhi gozda, myass. Ko kdo rece varuh gozda, si jaz recimo predstavljam palcka Davida, ne pa te bolane ljudi. Kako je v teh casih kaj taksnega sploh se dovoljeno? Kdo jih sploh nadzira, ker ce mene vprasate, so lovci totalno podivjali. Tako kot bom jaz enkrat, ko mi nekdo izmed njih pride pred oci.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Lovska

  1. miran says:

    Ljudje generalno so bolani. Vsaj 98% njih. Samo da ko hodijo tako malo po cesti, te bolanosti ne vidiš, to se pokaže šele, ko dobijo v roke nekaj, zaradi česar njihova prava narava pride do izraza. Je lahko lovska izkaznica, volan avtomobila, policijska uniforma…

  2. Chemfusion says:

    Kjer jaz živim, recimo, videt po dve tri srne skupaj ni noben “kunšt”. Nekaj dni nazaj sem imel celo to srečo, da sem jih 6 opazoval na polju pri paši sredi belega dneva, še poslikal sem jih. Z zajci je podobno. Če bi se namensko spravil opazovat, pa sem prepričan, da bi lahko videl še marsikatero drugo žival.🙂

    O lovcih ne rečem nobene, ker sem malo drugačnega mnenja. Edino kar lahko rečem je ,da se vedno in posod najdejo osebki, ki kvarijo vtis. Na, saj je miran lepo povedal.

    • frutina says:

      mah ne vem, razmišljam in razmišljam, pa ne vidim nobene koristi, da lovci sploh obstajajo … bi pa seveda mogoče drugače razmišljala, če bi vsaj enkrat spoznala enega, ki mu ni prvi cilj postreliti čim več živali

Leave a Reply

