Rolling Stones na Dunaju

I know it’s only rock’n’roll but i like it!

1 2Sva že mislili, da bova zamudili, ker je bila na obvoznici na Dunaju neznanska gneča, ampak sva potem do stadiona prišli eskpresno z ogromno množico enako mislečih ljudi. Dobila sva prostor natanko tam, kjer bi ga tudi če bi prišli tja kakšno uro prej – direktno za ograjo, ki je ločevala fan pit od nas tabogih z najcenejšimi kartami haha. Stadion ogromen, ljudi pa toliko, da se ti zmeša. Še dobro, da so imeli velike ekrane, da sem sploh kaj videla. Sem hotela narediti nekaj slik Micka na odru, ampak je človek preveč dinamičen za moj fotoaprat in moje prste.

3 4 5 6 7Začeli so s Start me up, končali s Satisfaction, vmes pa nanizali nešteto uspešnic. Vedno se bo našla kakšna, ki bi jo lahko še zapeli, pri tako dolgi karieri to seveda ni presenetljivo, vsak človek pa ima seveda tudi svoje najljubše, ki bi si jih želel slišati. Jaz sem pogrešala Keithovo Before they make me run, ki so jo do zdaj skoraj na vsakem koncertu izvedli, ampak nič ne de, Keith in jaz sva vseeno prišla na svoj račun. Vesela sem, da so ljudje v izboru za pesem izbrali Get of of my cloud, ker je tudi ta ena mojih najljubših. Koncert je bil ves čas v visokem ritmu, skakalo in norelo se je non stop, prisežem, da se Mick ni ustavil niti za sekundo! No, razen ko je v ospredje prišel Keith in odpel dve svoji. Malo so seveda že v letih, kar je vidno, ko jih kamere ujamejo od blizu, a ko jih gledaš od daleč, so še vedno poskočni kot kakšni mladeniči. No, edino Charlie deluje tako mirno tam za svojimi bobni. Imajo super spremljevalno skupino, ki prav tako prekipeva od energije. Saj pravim, koncert res v visokem ritmu. Mene so na koncu prav noge bolele. Kako Mick zdrži to dirkanje gor in dol, pač ne bom nikoli izvedela.

8 9 10 11 12 13 14 15 16Super koncert. Seveda upam, da tole vseeno ni bilo zadnjič, da sem jih ujela v živo. Ne vem, ali je res že toliko dolgo, od kar sem bila na kakšnem pravem koncertu, ampak tale je prav gotovo eden mojih najljubših, če ne celo najljubši. Rolling Stones so le žive legende in težko verjamem, da se jim lahko kdo približa.

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

