Inmusic festival 2014

Počivališče Mokrice, streljaj od hrvšako-slovensko meje in 30 km stran od Zagraba in Inmusic festivala. Stojimo okoli moje rdeče strele, pijemo kavo in se pogovarjamo, kje vse smo že bili s tem avtom. Kaj vse smo že doživeli, kako nas je vedno pripeljal na cilj in kako je to prav najboljši road trip avto. Jaz ga še potrepljam po strehi, vsa zadovoljna, da ga imam. Se vsedemo, da bi nadaljevali pot, a glej ga zlomka, avto ne vžge! Tako se baje začnejo vse dobre zgodbe in tole je prav ena izmed najbolj rocknroll, kar sem jih kdaj doživela. Pa sem enkrat že odšla z avtovleko z žura! Pustili smo torej avto na servisu v Brežicah, mi pa odšli na Inmusic festival. Nismo se pustili motiti in prav je tako! Kjub slabemu prvemu dopoldnevu (bilanca: en pokvarjen avto, en ukraden kolo, ena kazen, en slabo odpisan izpit) je Inmusic uspel! Sicer veliko preveč ljudi za moj okus (kam se je izgubil tisti mali chill out festival prejšnjih let?), premalo wc papirja na diksijih (i’m old like that), blatu, dežju, gužvi (a sem že povedla, da je bla res gužva?), ampak bilo je fenomenalno. Crystal fighters meni najboljši nastop celotnega festivala in čista zmaga Karaoke šotora. Če je kdo našel moj glas tam nekje, naj mi ga prosim vrne. Drugo leto pa spet!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 18 19 21 22 23 2426 27

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

