Igračkanje s slikami

Ne maram popravljati slik. Nisem nek oboževalec photoshopa, kar se mene tiče, bi ga za vedno skenslala iz naših računalnikov. Zame je fotografiranje bolj beleženje spominov, tako kot je bilo, je bilo, kaj čem zdaj popravljati slike, to bi bilo kot da popravljam spomine. Sploh na živce mi gre, ko gledam kakšne popotne slikce in so čisto umetne. Saj pa si ne rabiš izmišljevt, kje si bil, saj pa je narava in okolica tako lepa, da je to dovolj. Razumem modno fotografijo pa tudi portretno do neke mere, ampak da pa pri kakšnih slikah narave izgleda kot da je trava flurescentno zelena, to se mi zdi pa čisto nepotrebno. Ampak moje slike na mobitelu, no, tu pa je zgodba čisto drugačna. Moja lumia ni najbolj kvaliteten telefon na svetu, ampak glede na cenovni razred je odlična zadeva. In ker ni najdražja lumia tudi njen fotoaparat ni na nekem nivoju. Saj na ekranu slike izgledajo super, ampak ko vse skupaj daš na računalnik, te pa kar malo zaboli pri srcu. Ampak ne da bi me to kaj dosti ustavilo, z mobitelom na mesec naredim tam nekje med petsto in tisoč slik. Ne morem pomagat, meni je vse zanimivo! In kljub temu da drugače ne maram popravljat slik, je to moja skoraj najljubša dejavnost na telefonu. Prva je branje knjig, druga pa je iganje s slikam. Koliko je to različnih aplikacij za manipuliranje s slikami, to je neverjetno. Če bi lahko, bi se cel dan samo igrala s tem. Prisežem, da včasih slikce uničim do nerazpoznavnosti. Včasih kakšno gledam in sploh ne vem, kaj je na njej. Nabijam kontraste, se igram s filtri, poudarjanjem različnih barv, pisanjem, risanjem po njih, možnosti je neskončno. Zadnje čase sem obsedena s hdr, ki ga drugače sploh ne maram pretirano. Se mi zdi, da ga redki znajo uporabiti tako, da je na slikah nemoteč. In ta na mobitelu seveda ni neka kvaliteta, je pa fajn za igranje z oblaki. Tako zabavno, da zdaj skoraj vsako slikco obdelam na ta način, ne morem si pomagat, pa tudi če so na koncu prav grozne haha. Ko me naslednjič vidite viset na telefonu, veste kaj delam. Obsesivno se igračkam s slikami.

Jamnik32014072010084320140723134441 Kropa2014072312090920140723121608 Miklavski hrib20140714125416 Kofce20140723135158 Celje20140723134853 Ojstrica20140723134813 Ljubno20140723134736 Logarska20140723134623 Konjice20140723134550 Jamnik20140723134522

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Igračkanje s slikami

  1. miran pravi:

    Haha, grozno! 😛 😀

Oddajte komentar

