Spet na Košuto

Že takrat po operaciji kolena januarja sem razmišljala, da bi lahko za obletnico šestih mesecev (čas, ko naj bi bilo koleno povsem ok in vez lepo zaraščena) naredila nekaj velikega. Nekaj časa je bolj slabo kazalo, ker je plan mojega zdravnika takšen, da grem z vsem športnimi aktivnostmi zelo počasi naprej, ampak zadnje dni pa se je ponudila priložnost, da bi lahko za obletnico pol leta šla na Triglav. A ne bi bilo fino, ko bi me zdravnik avgusta vprašal in kako je koleno pa bi mu lahko rekla ja ne vem, za na Triglav je bilo dobro. No, še preden bi šla na Triglav pa sem hotela sprobati, če bi moje koleno zdržalo malo daljšo turo. Pohod na Veliki vrh sicer ni neka res dolga tura, sem pa vesela, da je koleno vseeno zdržalo. Triglav je medtem zaradi vremena žal odpadel, ga pa vseeno mislim še letos osvojit. Na Veliki vrh pa bom tudi še šla, saj bi še letos rada osvojila celo Košuto. No, ali pa vsaj polovičko.

Pot na Veliki vrh je res lušna. Parkiraš avtomobilček na tisoč metrih, še petsto višincev pa si že na Kofcah. Kofce so res lepe, že izlet samo do tja je super, ker je na vrhu res dober razgled.

1 2 3Tja gor!

4Za Kofcami pa kar naravnost navzgor preko travnika in križa s klopco do začetka kamnite poti. Pot je lepa in ne pretirano zahtevna, vseskozi rahel naklon, le na enem mestu je napeljana zajla, da si pomagaš dvigniti preko skal. Razgled je vse skozi fantastičen.

Slika 051 Slika 057 Slika 055Malo mi je žal, da nazadnje, ko sem bila gor, nisem malo bolj poslušala gospe, ki mi je naštela imena čisto vseh gora in hribčkov okoli. Ali pa če bi imela vsaj zemljevid s seboj. Tako pa znam prepoznati samo Dobrčo, Begunjščico, Korošico, ostale vrhove Košute, nekje v daljevi pa se vidi tudi Bled. Ampak tako najbrž ni zadnjič, da sem bila na Velikem vrhu, bom pa naslednjič bolje pripravljena hehe. Super je bilo, vreme lepo, razgled in vidljivost pa ok, ampak veliko slabša kot pozno jeseni lani, ko sem po snegu rinila gor. Takrat je bilo res spektakularno.

Slika 022Slika 046 Slika 045 Slika 038 Slika 034 Slika 033 Slika 024 Slika 021 Slika 019 Slika 009Kdo gre z mano čez celo Košuto?

This entry was posted in Hribi and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

