Dvojček

Za novo leto letos sem si kupila planinski dnevnik in dnevnik slovenske planinske poti. Najprej zato ker sem hotela beležiti, kolikokrat na leto hodim v hribe, v večjem razlogu pa zaradi štampiljk. Štampilje so zakon! Januarja smo tako prehodile delček savinjske transverzale (Malič, Šmohor, Kal, Mrzlica), potem pa sem šla na operacijo in za pol leta je zbiranje štampiljk usahnilo. Zdaj pa spet dirkam na polno! Moj osebni cilj je, da do konca leta zberem vsaj 50 vrhov slovenske (razširjene) planinske poti in vsaj sto kakršnihkoli štampiljk. S planinsko potjo bolj slabo kaže, predvsem zato ker so vsi hribi zelo oddaljeni od mene. Do zdaj imam 11 vrhov, čaka me še vsaj 5 primorskih štampiljk, upam, da tudi celotno Pohorje, v planu imam še Debelo peč, Kališče, Kriško goro in Grmado, ampak še vedno jih bo dosti zmanjkalo. S 100 štampiljkami pa ne bo problem, že zdaj jih imam vsaj 60, ampak to bolj na račun tega, da si prilimam prav vse, kar jih kakšna planinska koča premore (če jih ima Donačka gora 6, si valda dam vseh 6).

Zadnjič sem tako prišla na idejo, da bi v enem dnevu opravila trojčka, kar pomeni, da bi obiskala 3 hribčke v naši bližini. Bilo bi sicer lepo natempirano, ampak ker ne gre za visoke hribčke, se mi je ideja zdela izvedljiva. Ampak bolj kot človek planira, bolj gredo stvari narobe. Že na prvi hrib smo hodile kot da gremo najmanj na Stol. Tri ure na Resevno! Ni pomagalo, da ni bilo nikjer nobenih oznak in da smo hodile preko hribčkov namesto okoli njih. Tako se je že v štartu trojček spremenil v dvojčka. Najprej na Resevno, potem pa še na Donačko goro. Lep izlet po skoraj domačih krajih in dve novi štampiljki v mojem dnevniku slovenske planinske poti.

Nekaj utrinkov z Resevne. Štartale smo iz Štor, čeprav bi se lahko tudi mimogrede zapeljale skoraj do vrha.

1 2 3Tak stolp je na vrhu, dobra razgledna točka.

4Razgled proti Šentjurju, v daljavi je viden Boč

5Razgled proti Svetini, Tovstemu vrhu in Grmadi

5Donačka gora v daljavi (tisti špičast vrh), naš naslednji cilj

6Utrinki z Donačke gore. Z avtom se pripelješ pod vrh do Rudijevega doma, od tam pa po cikcakasti potki skozi čudovit donački pragozd (mogočne bukve) do križa na vrhu. Mogoče male preveč cerkveno vzdušje na vrhu, ampak se da preživet.

1 2 3 4 5 6Razgled je dober, saj je Donačka gora najvišja točka daleč naokoli.

78Pogled proti Boču, našemu nesojenemu tretjemu vrhu

9

This entry was posted in Hribi. Bookmark the permalink.

4 Responses to Dvojček

  1. miran pravi:

    Planinski dnevnik, pametno. Kje pa to kupiš?

  2. Tamara pravi:

    Planinski dnevnik sem imela davno tega tudi jaz. Posebej se je polnil v poletnih planinskih taborih-obvezne štampiljke v kočah in na vrhu osvojenih hribov/gora. Nekje moram imeti to še spravljeno… zdaj ga grem poiskat in malo obujat spomine na tiste lepe čase.
    Ono člansko planinsko izkaznico imaš? V starih časih si z članstvom (in letno nalepko) v Planinski zvezi Slovenije dobil popust v kočah za prenočišča. Zdaj ko veliko planinariš, se splača.

    • frutina pravi:

      mam ja! šele ko sm planinsko izkaznico v roke dobla, sm se počutla pa res ko prava planinka 🙂 za triglav se je res splačal, kr smo šli za tri dni in je drgač kr drago prenočišče!
      drgač je pa kr neverjetno, da se grem tole hribolazenje, še par let nazaj mi ni blo čist nič do tega 🙂

Oddajte komentar

