Boč

Neosvojen tretji vrh nedeljskega izleta me je tako nerviral, da sem se ga odločila osvojiti v ponedeljek. Sama.

Tja gor!

1Na Boč imam sicer izredno lepe spomine. V osnovni šoli smo bili gor v šoli v naravi in ta je bila najbrž moja najljubša šola v naravi v osnovni šoli. Saj je bilo fajn tudi na plavanju in smučanju, ampak ta šola v naravi je bila taka taborniška in k tabornikom sem si vedno želela it, pa nikoli šla. Sploh tisti orientacijski pohodi so bili tako zabavni, da se jih še zdaj natančno spominjam. Boč je res fajn hrib, priporočam. Tokrat se sicer nisem ustavljala na planinskem domu, ta del obujanja spominov sem pustila za naslednjič. Parkirala sem v Zgornjih Poljčanah in se preko Babe (najbolj trapasto ime za planinsko pot ever?) sprehodila do vrha. Pot se lepo vzpne, niti nisem pričakovala kaj takega, sem bila kar malo presenečena nad strmino. Potem pa se vmes zravna, spet sem hodila po bukovem pragozdu kot že dan poprej.

2 3 4 5 67 8Po uri in pol sem prišla do oddajnika, čeprav sem pričakovala, da te pot že v štartu pripelje do razglednega stolpa. Sem se vpisala v knjigo, se spustila malo dol po potki in naprej mimo vojaške baze do razglednega stolpa. Tam pa je veter tako pihal, da sem mislila, da naju bo oba s stolpom vred odpihnilo. Do tam je bilo drugače vreme prav čudovito za sprehajanje po hribih.

910 1112

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Boč

  1. andrejasmit says:

    Boč je res zakon, če ne zalutaš na poti nazaj.. hihi😉

  2. miran says:

    Ooo, kako lepe korenine. Kot stopnice do vrha. In kako fajn razgled. Bomo šli enkrat pogledat.🙂

Leave a Reply

