Kališče

Dnevnik slovenske planinske poti je super tudi zato, ker daje predloge kam it, če ti malo zmanjka domišljije. Tukaj na Gorenjskem sem namreč med ljudmi, ki načeloma hodijo vedno na iste tri vrhove. Na Gorenjskem, kjer je možnosti praktično nekončno! Tako sem po novo štampiljko odšla na Kališče (in vse skupaj tako razmazala, da se sploh ne vidi, kaj na štampiljki piše, itak).

Štartala sem v Mačah pri Preddvoru. Vedno je fajn, ko so stvari lepo označene. Ker vedno si vse vnaprej pregledam na hribi.net (na googlu se sigurno sprašujejo, kaj zadnje čase tako obsesivno obiskujem to stran), pa še vedno se najdejo hribi, kjer nimam pojma, kam moram zavit. In tukaj v Mačah je vse odlično označeno! Parkiraš avto in greš.

1 2 3 4 5Na poti so vseskozi klopce, kjer si lahko odpočiješ in razgledne točke, od koder se vidi skoraj cela Gorenjska.

6 78Sem že kdaj povedala, da ljubim smrekove gozdove? Ah, ta simetrija! Pozna kdo kakšen brezov gozd? Tam bi znalo bit tudi tako lepo.

9 10 11Če slučajno pozabiš na uro.

12 1314Malo mi je žal, da je nisem mahnila naprej proti Storžiču, ker se je dan ravno naredil, ko sem prišla do doma na Kališču. Je pa izgledal kar mogočen v tistih meglicah.

15Ko sem se spuščala, je bilo vse skupaj še lepše, ker se je sonce dokončno prebilo skozi oblake in meglice. Lepi konci.

16

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Kališče

  1. tbri001 pravi:

    I love the shots of the tall trees. Especially when scrolling down.

  2. tam pravi:

    Usedla bi se na tisto zadnjo klopco in sedela in sedela in sedela. In potem najbrž še malo sedela. Teh razgledov se človek res ne more naveličat.

Oddajte komentar

