Golica

Ker je bil to še zadnji lep dan pred napovedano hladno fronto, sem šla še po eno štampiljko. Sem prej pogledala slikce na internetu, ampak si vseeno nisem mislila, da mi bo Golica tako všeč. Mogoče je celo postala moj najljubši greben, no, ali pa vsaj takoj za Košuto. Ali pa je bilo vse skupaj samo trenutno navdušenje. Hehe, sem bila namreč obtožena, da za čisto vsak hrib rečem, da je najlepši. Ampak sem se bom vseeno vrnila, če ne zaradi drugega zaradi narcis sigurno!

Začetek poti na Planini pod Golico, najprej človeka pričaka ura hoje po gozdu, ampak šele ko človek pride nad gozdno mejo, pod travnike, se začne najlepši del poti. Moj prijatelj Triglav je bil lepo viden v daljavi.

1 23 4Najprej pride človek do doma pod Golico, ki mogočen stoji na skalovju.

56Tja gor!

7Najprej malo cikcak, potem pa se začne najlepši del poti, po grebenu! Mogoče tisti s strahom pred višino ne bi bili ravno navdušeni, meni pa je bil ta del res najljubši, čisto podobno kot del med Toplarjem in Velikim vrhom na Košuti.

8 910Vrh Golice je super, ker ni samo par skalc, ampak je prostora prav za nogometno igrišče, prisežem! Med tem ko se včasih na kakšnem vrhu počutiš izpostavljeno, te tukaj nima bit prav nič strah, prostora kolikor želiš. In čudoviti razgledi na vse strani, prosti severu avstrijska koroška, v vse ostale strani pa gorenjska s hribčki in gorami.

11121314 15 16Res je čudovito tam gor, komaj čakam, da grem spet.

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

