Slavnik – primorski Triglav

Potepanje po primorskih hribih se je začelo s Slavnikom, ki se ga drži tudi ime primorski Triglav. Ampak ni niti pol toliko oblegan. Na sploh sem po dveh tednov hribčkov ugotovila, da Primorci niso kaj prida navdušeni nad hribolazenjem. Dejansko sem videla več divjih svinj kot planincev. Ali pa sem mogoče samo bila ob napačnem času.

Tja gor!

1 2 3Lep hribček, lepa potka, nič pretirano zahtevnega, je pa res, da sva se ustrašili strme poti in izbrale položno. Pokrajina je bila pa čisto drugačna kot sem jo navajena iz štajerskih in gorenjskih hribov. Ker sva šli zjutraj, je bilo tisto nizko drevesje še malo v meglicah in je vse skupaj izgledalo kot iz pravljice. Na vrhu pa sonce! Vidljivost je bila kjub lepemu vremenu slaba, tam nekje v daljavi sem razločila morje, Triglav je bil le pobožna želja.

4 5 6 7 8Koča ni bila odprta, za tistih par ljudi na dan se najbrž ne splača. Je bilo pa lušno gor, bom še šla kdaj.

9 10

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

