Limonce

Spet sem en film utopila v limoncah. No, v bistvu sem ga potopila v limonin koncentrat, zato je malo drugače kot nazadnje, predvsem je vse bolj pikasto. Ampak mi je všeč, tako malo nezemeljsko deluje. Naslednjič sprobam še s kakšnim čistilom in kavo.

img071 img072 img073 img074 img075 img078 img080 img083 img085img086 img087 img092 img093 img094 img096 img097img091img100 img101img098 img102 img103 img105

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Limonce

  1. Hey,very nice effect you have achieved! What did you do with the film?

  2. miran pravi:

    Pike so svetovne! 🙂 Jaz sem enkrat dobil nekaj podobnega iz filma, ki mu je potekel rok verjetno še preden sem se jaz rodil. 😀

Oddajte komentar

